The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
181 US$
123 US$
  • Gratis parkeren
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
111 US$
333 US$
306 US$
  • Zwembad
280 US$
207 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
233 US$
164 US$
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 196 US$ per nacht.

Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
187 US$
100 US$
330 US$
299 US$
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
133 US$
115 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 130 US$ per nacht.

255 US$
195 US$
498 US$
423 US$
30 januari 2016 beoordeeld

Een geweldig verblijf in deze 'Grand old Lady' van Londen.
Prachtig hotel op een toplocatie! Mooie grote kamers van alle gemak voorzien. Stijlvol en sfeer..
Goede service met name de conciërge en een erg fijn ontbijt!

Verbleef: december 2015
Kiaran_MacDonald, Managing Director van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2016

Lieve FGB - AMS ,

Dank u voor de tijd neemt om uw recente bezoek aan The Savoy herzien . Uw soort complimenten van de service die u ontvangt van onze medewerkers zijn zeer gewaardeerd. Als beheerders van zo'n iconische hotel, we begrijpen hoe belangrijk het is om unieke identiteit van het hotel te behouden , zodat onze gasten kunnen genieten van een echte Savoy ervaring. Nogmaals bedankt en we kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel weer terug .

Vriendelijke groeten,

Kiaran MacDonald

3 augustus 2015 beoordeeld

savoy london is zeker een aanrader de lokatie is gewoon perfekt heel centraal gelegen kort bij de theaters gelegen aan de theems waar altijd wat te beleven is en dan het hotel zelve al bij de aankomst de ontvangst door de butlers is gewoon super de hall van het hotel is zoals in een sprookje de ontvangst aan de receptie en de algemene begeleiding zijn zeer goed de kamers zijn niet te groot maar men heeft alles wat men nodig heeft er ook een zeer mooie badkamer .savoy london zeker doen freddy

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Fairmont Hotels & Resorts
Kiaran_MacDonald, Managing Director van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2015

Geachte gast,

Uw feedback wordt zeer gewaardeerd! We voelen ons vereerd dat u zo heeft genoten van uw verblijf and we kijken er naar uit om u in de toekomst weder welkom te heten in The Savoy.

Kiaran MacDonald

19 mei 2015 beoordeeld

super hotel !! het is niet het goedkoopste maar zeker echt de moeite om te doen. al sje aankomt voel je je al als een koning behandelt !! alles wordt voor jou geregeld jij moet alleen maar denken aan jezelf te amuseren en te ontspannen. de 2 bars in het hotel zijn zeker de moeite om te doen...

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
StefanWinistoerfer1, General Manager van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2016

Geachte Nlagrange,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij hopen het genoegen verwelkomen u terug naar The Savoy binnenkort.

Vriendelijke groeten,

Stefan Winistoerfer

4 december 2014 beoordeeld

hotel savoy in london aan the strand is gewoon een super hotel we gaan nu voor de tweede maal met de kerst naar de savoy, we kijken er al naar uit de vorige keer was alles ok de lokatie de ontvangst de kamer het ontbijt en theater was gewoon onvergetelijk.wel duur maar prijs/kwaliteit was er wel.mvgr freddy de raeve

• Verbleef: januari 2014, reisde met vrienden
StefanWinistoerfer1, General Manager van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 november 2016

Kära Freddy D,

Tack för din positiv feedback, vi hoppas att få nöjet att välkomna dig tillbaka till The Savoy snart.

Vänliga Hälsningar,

Stefan Winistoerfer

21 juli 2014 beoordeeld

Ik was in London voor een luxe weekendje en koos voor the Savoy. Boven mijn normaal budget maar voor een once in a liftetime expierience mag dat wel eens. Ik en mijn vrouw genoten van de vallets die de auto onmiddellijk leeghalen en wegbrengen, een foutloze check in, een op en top britse luxe kamer , de algemene foutloze aankleding, de uniformen van het super personeel. Enfin een super aanrader maar voor mijn budget slechts een keer in mijn leven......

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner