3 augustus 2015 beoordeeld

savoy london is zeker een aanrader de lokatie is gewoon perfekt heel centraal gelegen kort bij de theaters gelegen aan de theems waar altijd wat te beleven is en dan het hotel zelve al bij de aankomst de ontvangst door de butlers is gewoon super de hall van het hotel is zoals in een sprookje de ontvangst aan de receptie en de algemene begeleiding zijn zeer goed de kamers zijn niet te groot maar men heeft alles wat men nodig heeft er ook een zeer mooie badkamer .savoy london zeker doen freddy

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Fairmont Hotels & Resorts
Kiaran_MacDonald, Managing Director van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2015

Geachte gast,

Uw feedback wordt zeer gewaardeerd! We voelen ons vereerd dat u zo heeft genoten van uw verblijf and we kijken er naar uit om u in de toekomst weder welkom te heten in The Savoy.

Kiaran MacDonald

19 mei 2015 beoordeeld

super hotel !! het is niet het goedkoopste maar zeker echt de moeite om te doen. al sje aankomt voel je je al als een koning behandelt !! alles wordt voor jou geregeld jij moet alleen maar denken aan jezelf te amuseren en te ontspannen. de 2 bars in het hotel zijn zeker de moeite om te doen...

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
StefanWinistoerfer1, General Manager van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2016

Geachte Nlagrange,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij hopen het genoegen verwelkomen u terug naar The Savoy binnenkort.

Vriendelijke groeten,

Stefan Winistoerfer

4 december 2014 beoordeeld

hotel savoy in london aan the strand is gewoon een super hotel we gaan nu voor de tweede maal met de kerst naar de savoy, we kijken er al naar uit de vorige keer was alles ok de lokatie de ontvangst de kamer het ontbijt en theater was gewoon onvergetelijk.wel duur maar prijs/kwaliteit was er wel.mvgr freddy de raeve

• Verbleef: januari 2014, reisde met vrienden
StefanWinistoerfer1, General Manager van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 november 2016

Kära Freddy D,

Tack för din positiv feedback, vi hoppas att få nöjet att välkomna dig tillbaka till The Savoy snart.

Vänliga Hälsningar,

Stefan Winistoerfer

21 juli 2014 beoordeeld

Ik was in London voor een luxe weekendje en koos voor the Savoy. Boven mijn normaal budget maar voor een once in a liftetime expierience mag dat wel eens. Ik en mijn vrouw genoten van de vallets die de auto onmiddellijk leeghalen en wegbrengen, een foutloze check in, een op en top britse luxe kamer , de algemene foutloze aankleding, de uniformen van het super personeel. Enfin een super aanrader maar voor mijn budget slechts een keer in mijn leven......

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
12 november 2013 beoordeeld

Was hier met Kerst vorig jaar en werden er als een koningspaar ontvangen. Wat een prachtig interieur! We kregen een upgrade naar een suite met private butler. Gewoon fantastisch, hele vriendelijke service en voortreffelijk ontbijt. Volgens mij kan je in Londen niets beters vinden en ik heb al heel wat tophotels gezien in de wereld. Een parel.

• Verbleef: december 2012, reisde met een partner