Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (5.563)
Beoordelingen filteren
5.563 resultaten
Waardering van reizigers
4.389
702
263
114
95
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
4.389
702
263
114
95
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
8 - 13 van 5.563 beoordelingen
Beoordeeld op 4 december 2014

hotel savoy in london aan the strand is gewoon een super hotel we gaan nu voor de tweede maal met de kerst naar de savoy, we kijken er al naar uit de vorige keer was alles ok de lokatie de ontvangst de kamer het ontbijt en theater was gewoon onvergetelijk.wel duur maar prijs/kwaliteit was er wel.mvgr freddy de raeve

Datum van verblijf: januari 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank 760freddyd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
StefanWinistoerfer1, General Manager van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2016
Google-vertaling

Kära Freddy D,

Tack för din positiv feedback, vi hoppas att få nöjet att välkomna dig tillbaka till The Savoy snart.

Vänliga Hälsningar,

Stefan Winistoerfer

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 juli 2014

Ik was in London voor een luxe weekendje en koos voor the Savoy. Boven mijn normaal budget maar voor een once in a liftetime expierience mag dat wel eens. Ik en mijn vrouw genoten van de vallets die de auto onmiddellijk leeghalen en wegbrengen, een foutloze check in, een op en top britse luxe kamer , de algemene foutloze aankleding, de uniformen van het super personeel. Enfin een super aanrader maar voor mijn budget slechts een keer in mijn leven......

Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
2  Bedank Peter-Jan-0512
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 november 2013

Was hier met Kerst vorig jaar en werden er als een koningspaar ontvangen. Wat een prachtig interieur! We kregen een upgrade naar een suite met private butler. Gewoon fantastisch, hele vriendelijke service en voortreffelijk ontbijt. Volgens mij kan je in Londen niets beters vinden en ik heb al heel wat tophotels gezien in de wereld. Een parel.

Datum van verblijf: december 2012
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
3  Bedank Wendy V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 september 2013

Een topervaring, misschien wel het beste hotel in Europa! Een nieuwe invulling van luxe. Prachtige kamers met een uiterst goed bed. De badkamer met ligbad en een mega-douche (regendouche) zorgen voor een frisse start van de dag, wat nodig kan zijn wanneer je wat te lang blijft hangen in de uitstekende bar (american bar, een topper met de live music en de mojito!) een fantastisch ontbijt, kortom ENIG.
Maar ook de ligging van het hotel is subliem. Met Convent Garden in de nabijheid is het echt niet moeilijk om het shoppen erbij te nemen. Langs de Riverside uitgang ben je onmiddellijk aan de Thames, dus ook voor het toeristisch uitstapje is dit hotel uitmuntend. Een keer minder naar London maar dan kunnen verblijven in The Savoy is volgens mij de aangewezen formule.

Datum van verblijf: september 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank ronnyjd0509
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 september 2011

Hotel werd geboekt via booking com met nadien up grading
deze zou volgens het hotel niet zijn doorgegeven zodat er heel wat problemen waren met het toewijzen van een kamer en hierdoor een namiddag verloor
De bediening in het river restaurant was niet goed en niet professioneel genoeg voor een dergelijke zaak
Heel veel lawaai in de bars met slechte personeelservice
Last but not least : kijk de rekening na : tweemaal aanrekening van niet geleverde prestaties

Datum van verblijf: september 2011
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank eric l
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken