The Savoy
336 US$
278 US$
Pullman
  • Restaurant
Strand Palace Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
215 US$
196 US$
307 US$
264 US$
Marylebone Hotel
  • Zwembad
Conrad London St. James(Londen)
396 US$
357 US$
Conrad
207 US$
Official Site
222 US$
202 US$
  • Restaurant
The Belgrave(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
198 US$
158 US$
  • Bar/lounge
551 US$
533 US$
  • Restaurant
London House Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
116 US$
90 US$
Zie aanbieding
Rafayel on the Left Bank - Hotel & Spa(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
194 US$
151 US$
FilterenAlle talen
21 juli 2014 beoordeeld

Ik was in London voor een luxe weekendje en koos voor the Savoy. Boven mijn normaal budget maar voor een once in a liftetime expierience mag dat wel eens. Ik en mijn vrouw genoten van de vallets die de auto onmiddellijk leeghalen en wegbrengen, een foutloze check in, een op en top britse luxe kamer , de algemene foutloze aankleding, de uniformen van het super personeel. Enfin een super aanrader maar voor mijn budget slechts een keer in mijn leven......

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
12 november 2013 beoordeeld

Was hier met Kerst vorig jaar en werden er als een koningspaar ontvangen. Wat een prachtig interieur! We kregen een upgrade naar een suite met private butler. Gewoon fantastisch, hele vriendelijke service en voortreffelijk ontbijt. Volgens mij kan je in Londen niets beters vinden en ik heb al heel wat tophotels gezien in de wereld. Een parel.

• Verbleef: December, 2012, reisde met een partner
7 september 2013 beoordeeld

Een topervaring, misschien wel het beste hotel in Europa! Een nieuwe invulling van luxe. Prachtige kamers met een uiterst goed bed. De badkamer met ligbad en een mega-douche (regendouche) zorgen voor een frisse start van de dag, wat nodig kan zijn wanneer je wat te lang blijft hangen in de uitstekende bar (american bar, een topper met de live music en de mojito!) een fantastisch ontbijt, kortom ENIG.
Maar ook de ligging van het hotel is subliem. Met Convent Garden in de nabijheid is het echt niet moeilijk om het shoppen erbij te nemen. Langs de Riverside uitgang ben je onmiddellijk aan de Thames, dus ook voor het toeristisch uitstapje is dit hotel uitmuntend. Een keer minder naar London maar dan kunnen verblijven in The Savoy is volgens mij de aangewezen formule.

• Verbleef: September, 2013, reisde met een partner
27 september 2011 beoordeeld

Hotel werd geboekt via booking com met nadien up grading
deze zou volgens het hotel niet zijn doorgegeven zodat er heel wat problemen waren met het toewijzen van een kamer en hierdoor een namiddag verloor
De bediening in het river restaurant was niet goed en niet professioneel genoeg voor een dergelijke zaak
Heel veel lawaai in de bars met slechte personeelservice
Last but not least : kijk de rekening na : tweemaal aanrekening van niet geleverde prestaties

• Verbleef: September, 2011, reisde met een partner
4 dagen geleden beoordeeld

Verbleef: April, 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met fairmont.com
PhilipBarnes1, Managing Director at The Savoy van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 dagen geleden