325 US$
288 US$
  • Zwembad
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
98 US$
260 US$
208 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
250 US$
171 US$
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
195 US$
127 US$
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
140 US$
123 US$
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
159 US$
Agoda.com
487 US$
447 US$
21 juli 2014 beoordeeld

Ik was in London voor een luxe weekendje en koos voor the Savoy. Boven mijn normaal budget maar voor een once in a liftetime expierience mag dat wel eens. Ik en mijn vrouw genoten van de vallets die de auto onmiddellijk leeghalen en wegbrengen, een foutloze check in, een op en top britse luxe kamer , de algemene foutloze aankleding, de uniformen van het super personeel. Enfin een super aanrader maar voor mijn budget slechts een keer in mijn leven......

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
12 november 2013 beoordeeld

Was hier met Kerst vorig jaar en werden er als een koningspaar ontvangen. Wat een prachtig interieur! We kregen een upgrade naar een suite met private butler. Gewoon fantastisch, hele vriendelijke service en voortreffelijk ontbijt. Volgens mij kan je in Londen niets beters vinden en ik heb al heel wat tophotels gezien in de wereld. Een parel.

• Verbleef: december 2012, reisde met een partner
7 september 2013 beoordeeld

Een topervaring, misschien wel het beste hotel in Europa! Een nieuwe invulling van luxe. Prachtige kamers met een uiterst goed bed. De badkamer met ligbad en een mega-douche (regendouche) zorgen voor een frisse start van de dag, wat nodig kan zijn wanneer je wat te lang blijft hangen in de uitstekende bar (american bar, een topper met de live music en de mojito!) een fantastisch ontbijt, kortom ENIG.
Maar ook de ligging van het hotel is subliem. Met Convent Garden in de nabijheid is het echt niet moeilijk om het shoppen erbij te nemen. Langs de Riverside uitgang ben je onmiddellijk aan de Thames, dus ook voor het toeristisch uitstapje is dit hotel uitmuntend. Een keer minder naar London maar dan kunnen verblijven in The Savoy is volgens mij de aangewezen formule.

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
27 september 2011 beoordeeld

Hotel werd geboekt via booking com met nadien up grading
deze zou volgens het hotel niet zijn doorgegeven zodat er heel wat problemen waren met het toewijzen van een kamer en hierdoor een namiddag verloor
De bediening in het river restaurant was niet goed en niet professioneel genoeg voor een dergelijke zaak
Heel veel lawaai in de bars met slechte personeelservice
Last but not least : kijk de rekening na : tweemaal aanrekening van niet geleverde prestaties

• Verbleef: september 2011, reisde met een partner
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
PhilipBarnes1, Managing Director at The Savoy van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden