“Voor herhaling vatbaar”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Ridgemount Hotel
Beoordeeld als nr. 134 van 1.077 hotels in Londen
17 augustus 2017 beoordeeld

Een (beetje gedateerd) zeer gastvrij B&B hotel. Beperkte keuze bij het ontbijt en je kon ook andere dingen krijgen dan wat standaard elke dag werd aangeboden! Kamer werd elke dag opgemaakt. Omdat er geen airconditioning aanwezig was, moesten we de ramen open zetten. Daardoor hadden we wel last van het geluid van de straat.
Kamer was klein, weinig plek om de bagage weg te zetten, maar groot genoeg voor 2 volwassenen en 3 kinderen (10-14) om te slapen. Mooie en-suite badkamer die elke dag werd schoongemaakt.
Twee kleine achtertuintjes om in te zitten. Je kunt gratis internet gebruiken op twee computers in een gemeenschappelijke kamer. Tegen betaling kan er worden geprint. Zeer vriendelijk personeel en een goede service.
Op loopafstand van een aantal metro stations en winkels.

Kamertip: Boek een "en-suite" kamer als je geen wc en douche op de gang wilt hebben.
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie

4 september 2015 beoordeeld

Nette kamer, schone badkamer, ik koos een kamer met eigen toilet en douche. Vriendelijk personeel. Eenvoudig doch voedzaam ontbijt door hele vriendelijke mensen geserveerd. Tijdens een congres is meer ook niet nodig. Tijdens een citytrip zou ik toch niet graag in dit bed slapen met mijn vrouw. De eerste nacht had ik wat last van het verkeer dat langs reed.
Dat er geen shampoo in de badkamer is, vind ik niet kunnen. Ik neem geen shampoo mee in het vliegtuig als ik een hotel geboekt heb.

Kamertip: Ik vind een eigen badkamer toilet wel erg prettig.
  • Verbleef: September, 2015, reisde voor zaken
6 april 2013 beoordeeld

Kraaknette kamers, vriendelijke hotelbaas en personeel. Ligging ideaal om te gaan shoppen of struinen in Soho, Covent Garden of Carnaby Street. Kortom samen met mijn dochter van 19 betrok ik een kamer op de tweede verdieping, geen en-suite. Dat schrok mij in eerste instantie af maar zowel de gemeenschappelijke badkamers en toiletten waren op elk ogenblik van de dag kraaknet.
Als ik terug naar Londen ga, check ik zeker of er nog plaats is in dit hotel.

• Verbleef: April, 2013, reisde met familie
2 juli 2012 beoordeeld

De heel hoge beoordeling die dit hotel had, deed veel verwachten. Vooral omdat we al eerder bij de buren waren, die minder hoog beoordeeld worden. Maar dit was minder goed: kleiner kamers en kleine bedden. Ontbijt was wel goed. Al met al voor Londen goedkoop, en centraal gelegen.

Kamertip: Kamer aan de achterkant, als je een raam open wilt doen!
  • Verbleef: Maart, 2012, reisde met een partner
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: December, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Jesmond Dene Hotel
The Hoxton, Holborn
nr. 65 van 1.077 in Londen
1.755 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Ridgemount Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ridgemount Hotel

Adres: 65-67 Gower Street, Londen WC1E 6HJ, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Bloomsbury
Voorzieningen:
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 134 van 1.077 hotels in Londen
Prijsklasse: 90 € - 184 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2,5 ster(ren) — Ridgemount Hotel 2.5*
Aantal kamers: 32
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, 5viajes2012 S.L., Agoda en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Ridgemount Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?