The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
180 US$
147 US$
  • Gratis parkeren
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
98 US$
Zie aanbieding
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
230 US$
115 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 136 US$ per nacht.

Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
280 US$
171 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 191 US$ per nacht.

Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
99 US$
Agoda.com
325 US$
284 US$
Priceline
  • Zwembad
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 316 US$ per nacht.

253 US$
256 US$
205 US$
Agoda.com
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
131 US$
116 US$
4 september 2015 beoordeeld

Nette kamer, schone badkamer, ik koos een kamer met eigen toilet en douche. Vriendelijk personeel. Eenvoudig doch voedzaam ontbijt door hele vriendelijke mensen geserveerd. Tijdens een congres is meer ook niet nodig. Tijdens een citytrip zou ik toch niet graag in dit bed slapen met mijn vrouw. De eerste nacht had ik wat last van het verkeer dat langs reed.
Dat er geen shampoo in de badkamer is, vind ik niet kunnen. Ik neem geen shampoo mee in het vliegtuig als ik een hotel geboekt heb.

Kamertip: Ik vind een eigen badkamer toilet wel erg prettig.
  • Verbleef: september 2015, reisde voor zaken
6 april 2013 beoordeeld

Kraaknette kamers, vriendelijke hotelbaas en personeel. Ligging ideaal om te gaan shoppen of struinen in Soho, Covent Garden of Carnaby Street. Kortom samen met mijn dochter van 19 betrok ik een kamer op de tweede verdieping, geen en-suite. Dat schrok mij in eerste instantie af maar zowel de gemeenschappelijke badkamers en toiletten waren op elk ogenblik van de dag kraaknet.
Als ik terug naar Londen ga, check ik zeker of er nog plaats is in dit hotel.

• Verbleef: april 2013, reisde met familie
2 juli 2012 beoordeeld

De heel hoge beoordeling die dit hotel had, deed veel verwachten. Vooral omdat we al eerder bij de buren waren, die minder hoog beoordeeld worden. Maar dit was minder goed: kleiner kamers en kleine bedden. Ontbijt was wel goed. Al met al voor Londen goedkoop, en centraal gelegen.

Kamertip: Kamer aan de achterkant, als je een raam open wilt doen!
  • Verbleef: maart 2012, reisde met een partner
1 week geleden beoordeeld