“Uitzicht over de stad”

Van tevoren boeken
Meer info
42,56 US$*
Vanaf
De Original London Sightseeing Tour: Hop-on ...
Geclassificeerd als nr. 33 van 1.839 dingen om te doen in Londen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen, Toiletten, Rolstoeltoegang
22 september 2017 beoordeeld

Tegen Regent's Park ligt aan de overkant van een kanaal bij de London Zoo nog een stukje park waar een hoge heuvel is en waar je mooi over de stad uitkijkt. Primrose Hill. In het park zelf ligt nog een mooie rozentuin die in het late voorjaar er fantastisch uit moet zien en ruiken. In september was het wel wat op zijn einde.

30 augustus 2017 beoordeeld

Is erg gezellig om eens door te wandelen. Tip: als je de kans hebt, huur dan zeker een pedalo! Is leuk om te doen!

8 augustus 2017 beoordeeld

Zoals alle parken in Londen perfect onderhouden en steeds plaatsen waar je tot rust kan komen in de drukke stad. Je kan er ook iets drinken aan de standje in het park.

7 juli 2017 beoordeeld

Mooi Park, erg groen en goed onderhouden! De locals komen hier graag, leuk om te zien, met de hele familie voor een picknick. Je kunt er varen op het meer, voor kinderen is hier vanalles te doen. Er zijn eettentjes en je kunt er heerlijk wandelen. Aanrader om even de drukte van de stad te ontvluchten!

Bekijk meer beoordelingen
4 juli 2017 beoordeeld

We wandelden vanaf metrostation Baker Street (voorbij Madame Tussauds) via York Bridge naar het park, om dan vervolgens links af te slaan richting de gebouwen van de universiteit. Vervolgens gewandeld naar het binnengebied (gedeelte binnen de inner clrcle) waar we werden overdonderd door de bloemenpracht. Vervolgens richting de London Zoo gelopen om nadien terug te keren the Broad Walk. We namen vervolgens opnieuw de metro in Regent's Park Station.

Het was eind juni, het was nog redelijk vroeg maar je bevindt je sowieso in een rustig, zeer mooi gedeelte van London in een enorm mooi en goed onderhouden park. We wandelden er iets langer dan 1u30min. Na enkele dagen in het stadscentrum te hebben vertoefd was dit een zeer fijne afwisseling. Ik heb veel parken gezien in Londen, maar dit was toch het mooiste.

Reizigers die Regent's Park bekeken, bekeken ook

In Regent's Park geweest? Deel je ervaringen!