Vandaag geopend: 05:00 - 21:00

vanaf 41,00 US$
vanaf 42,70 US$
vanaf 71,80 US$
Beoordeeld op 30 augustus 2017

Is erg gezellig om eens door te wandelen. Tip: als je de kans hebt, huur dan zeker een pedalo! Is leuk om te doen!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 8 augustus 2017

Zoals alle parken in Londen perfect onderhouden en steeds plaatsen waar je tot rust kan komen in de drukke stad. Je kan er ook iets drinken aan de standje in het park.

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 7 juli 2017

Mooi Park, erg groen en goed onderhouden! De locals komen hier graag, leuk om te zien, met de hele familie voor een picknick. Je kunt er varen op het meer, voor kinderen is hier vanalles te doen. Er zijn eettentjes en je kunt er heerlijk wandelen. Aanrader om even de drukte van de stad te ontvluchten!

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 4 juli 2017

We wandelden vanaf metrostation Baker Street (voorbij Madame Tussauds) via York Bridge naar het park, om dan vervolgens links af te slaan richting de gebouwen van de universiteit. Vervolgens gewandeld naar het binnengebied (gedeelte binnen de inner clrcle) waar we werden overdonderd door de bloemenpracht. Vervolgens richting de London Zoo gelopen om nadien terug te keren the Broad Walk. We namen vervolgens opnieuw de metro in Regent's Park Station.

Het was eind juni, het was nog redelijk vroeg maar je bevindt je sowieso in een rustig, zeer mooi gedeelte van London in een enorm mooi en goed onderhouden park. We wandelden er iets langer dan 1u30min. Na enkele dagen in het stadscentrum te hebben vertoefd was dit een zeer fijne afwisseling. Ik heb veel parken gezien in Londen, maar dit was toch het mooiste.

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 17 juni 2017 via mobiele applicatie

Wijds park met een fijne ontspannende sfeer waar veel locals hun weekend doorbrengen, waardoor je echt iets meekrijgt van het Londense leven. Mooie flora en veel verschillende losse stukjes park.

Datum van activiteit: juni 2017