Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.259)
Beoordelingen filteren
4.259 resultaten
Waardering van reizigers
3.448
521
161
66
63
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
3.448
521
161
66
63
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 4.259 beoordelingen
Beoordeeld op 29 december 2013

Wij hebben hier kerst gevierd. Prachtig hotel en wat een ambiance. The Ritz heeft een heel goed ligging ten opzichte van shoppen, bezienswaardigheden en restaurant. Ontbijt is heel karig en heel prijzig. Tijdens het kerstdiner werden de zelfde broodjes gereserveerd, als bij het ontbijt. Personeel is erg behulpzaam.

Datum van verblijf: december 2013
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
4  Bedank verjaardagsfeest
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sal_General_Manager, General Manager van The Ritz London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 juli 2018

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sal_General_Manager, General Manager van The Ritz London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 juli 2018

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sal_General_Manager, General Manager van The Ritz London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sal_General_Manager, General Manager van The Ritz London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken