Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
207 US$
170 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 188 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
131 US$
126 US$
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 150 US$ per nacht.

331 US$
304 US$
  • Zwembad
246 US$
209 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
131 US$
109 US$
Zie aanbieding
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
116 US$
99 US$
327 US$
296 US$
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
138 US$
Agoda.com
474 US$
446 US$
27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee jaar geleden voor het eerst in The Langham. We voelden ons de koning te rijk. Nu gingen we terug, maar aan de receptie stelde het personeel ons erg teleur. Foutieve mededelingen over wanneer we in onze kamer konden, hotel helemaal volzet volgens hen terwijl ik op datzelfde ogenblik nog kon kiezen uit 3 soorten kamers op zowel
Booking.com als hun eigen site. Bovendien vind ik dat de afrekening alles behalve correct is verlopen en vraag ik me af welke wisselkoers ze hebben gebruikt!
Topontbijt, topkamer, toproomservice, maar dus een teleurstellende aankomst en check out. Zeker als je de prijs gaat bekijken. Jammer. Over 2 jaar toch nog eens herbekijken of het opnieuw the langham wordt.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig verblijf in een prachtige suite, check-in ging foutloos, zeer vriendelijke hostess die mij naar mijn kamer bracht, behulpzame en vriendelijke conciërge en de bar is niet voor niets de beste ter wereld. A la carte ontbijt was ook erg goed.

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Bob v, Managing Director van The Langham, London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2017

Geachte LuxuryTravelAMS

Bedankt voor het plaatsen van zo'n geweldige vijfsterren review na uw recente foutloze verblijf hier in The Langham, Londen. Ik ben blij dat je van onze luxe suites genoten en dat de persoonlijke check-in ervaring goed ontvangen was. Ik hoop dat u ons de gelegenheid geeft om u de komende maanden terug te verwelkomen in The Langham, Londen.

Hoogachtend

Bob van den Oord

9 april 2017 beoordeeld

Een heerlijk weekend gehad waarin wij ons de koning te rijk voelden. Het samenspel van geur, verse bloemen en inrichting maken dat je al bij binnenkomst in de lobby in een andere wereld stapt.
Mooie ruime, luxe kamers met een goed bed. Alles goed verzorgd tot in de puntjes.
De Club is een aanrader. Heerlijk ontbijtbuffet en tot in begin avond heerlijke hapjes en drankjes. Pure verwennerij om daar na een vermoeiende middag bij te komen.

Als je eens wat anders wilt...THE LANGHAM!!!

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
7 april 2017 beoordeeld

Wat een verwennerij, een weekend met vrienden in The Langham in Londen. Een van de oudste en mooiste, luxe hotels in hartje centrum gelegen aan Regentstreet. Alle mooie winkels, Covent Garden, Picadily Circus binnen handbereik. De inrichting en sfeer ademt Engelse klasse en Oosterse elegance. Doorgevoerd tot in de kleinste details. In de kamers een welkomstdrankje en hapje met een persoonlijke verwelkoming. Je voelt je er direct thuis. Op de derde etage bevind zicht de Club: een absolute aanrader. Na een dag struinen door Londen kom je daar lekker bij. Je wordt verwent met champagne, cocktails en de heerlijkste hapjes, gebracht door heel vriendelijk personeel. Wij willen volgende week weer! ;)

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
3 april 2017 beoordeeld

Gelijk een goed gevoel. Personeel top. Kamers mooi en luxe. Heerlijk eten en mooie originele cocktails. Goede locatie in London.
Kortom een heerlijk verblijf gehad in the langham.
Tip: the langham club.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner