Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
279 US$
170 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 188 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
131 US$
126 US$
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 150 US$ per nacht.

331 US$
304 US$
  • Zwembad
253 US$
209 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
136 US$
109 US$
Zie aanbieding
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
116 US$
99 US$
327 US$
296 US$
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
138 US$
Agoda.com
526 US$
446 US$
9 april 2017 beoordeeld

Een heerlijk weekend gehad waarin wij ons de koning te rijk voelden. Het samenspel van geur, verse bloemen en inrichting maken dat je al bij binnenkomst in de lobby in een andere wereld stapt.
Mooie ruime, luxe kamers met een goed bed. Alles goed verzorgd tot in de puntjes.
De Club is een aanrader. Heerlijk ontbijtbuffet en tot in begin avond heerlijke hapjes en drankjes. Pure verwennerij om daar na een vermoeiende middag bij te komen.

Als je eens wat anders wilt...THE LANGHAM!!!

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
7 april 2017 beoordeeld

Wat een verwennerij, een weekend met vrienden in The Langham in Londen. Een van de oudste en mooiste, luxe hotels in hartje centrum gelegen aan Regentstreet. Alle mooie winkels, Covent Garden, Picadily Circus binnen handbereik. De inrichting en sfeer ademt Engelse klasse en Oosterse elegance. Doorgevoerd tot in de kleinste details. In de kamers een welkomstdrankje en hapje met een persoonlijke verwelkoming. Je voelt je er direct thuis. Op de derde etage bevind zicht de Club: een absolute aanrader. Na een dag struinen door Londen kom je daar lekker bij. Je wordt verwent met champagne, cocktails en de heerlijkste hapjes, gebracht door heel vriendelijk personeel. Wij willen volgende week weer! ;)

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
3 april 2017 beoordeeld

Gelijk een goed gevoel. Personeel top. Kamers mooi en luxe. Heerlijk eten en mooie originele cocktails. Goede locatie in London.
Kortom een heerlijk verblijf gehad in the langham.
Tip: the langham club.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
2 april 2017 beoordeeld

Fantastisch genoten in het vijfsterren The Langham. Wat een verwennerij! Mooie stijlvolle kamers van alle luxe en gemak voorzien met oog voor de kleinste details. Verse bloemen, vers fruit, een hapje en een meer dan volledige mini bar. Het zalige bed is een godsgeschenk na een dag shoppen in London. The club is een must. Van 's-ochtends tot einde middag wordt je verwent met allerlei lekkernijen waarbij het vriendelijk personeel je continue voorziet van champagne, fantastische coctails of gewoon een heerlijke kop engelse thee. Je voelt je koning te rijk. In de avond kun je kiezen voor de verschillende top restaurants in het hotel of op loopafstand voor de hippe plekjes in het centrum van London. Na een avond stappen nog even een stop in de bar. De beste coctails worden voor je klaargemaakt in stijlvolle en verrassende creaties. De bar is meerdere malen bekroond tot beste coctailbar. Wel even reserveren van te voren gezien het één van the places is to be. Kortom, geen betere plek dan the Langham voor je verblijf in London waar het personeel altijd voor je klaar staat. We komen terug mister B. Cheers Ronald en Karin

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
13 maart 2017 beoordeeld

Top hotel, topbediening, je voelt jezelf een prinses,de kamers zijn mooi ingericht ,we hebbeneen executieve kamer en die is echt mooi,alle dagen verse bloemetjes je kunt eten de hele dag in de langham club ,van ontbijt smiddags hartige hapjes en afternoon tea met allerlei lekkernijen altijd champangne of heerlijke cocktails en ook s'avonds pure verwennerij...een echte aanrader!!! En altijd vriendelijk personeel!!!,nog een pluspunt dichtbij Oxfortstreet .....

Kamertip: ik ga altijd eerst een kijkje nemen vooraleer ik beslis, want soms zien de kamers er mooier uit in een boekje !!!
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Bob v, Managing Director van The Langham, London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 maart 2017

Dear Katia L
Dank u voor uw grote vijf sterren beoordeling van uw verblijf in The Langham, London. Ik ben blij dat je genoten hebt van uw accommodatie en de Club Lounge aanbod. Hartelijk dank voor uw aanbeveling en ik hoop dat je zal terugkeren naar The Langham, London in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groet

Bob van den Oord