26 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg sfeervol hotel op een prima locatie. Prachtige bookinghal (de ruimte waar vroeger de kaartjes werden verkocht) waar ontbijt, borrel en casual diner wordt geserveerd. Mooie grote kamers, fraaie wellness. Dit historische pand ligt bovendien bij 2 underground stations waar erg veel lijnen samenkomen. Rechtstreeks naar Heathrow en in no time op de meest bekende plaatsen in Londen. Erg vriendelijk personeel, kortom helemaal top !

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
Anne L, General Manager van St. Pancras Renaissance Hotel London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2016

Vielen Dank noch einmal fuer Ihre grossartigen Kommentare und wir hoffen Sie bald wieder willkommen heissen zu duerfen.

23 mei 2016 beoordeeld

uitzicht op derde verdieping is een muur (van station) op ongeveer 1 m, dus zeer weinig lichtinval

10 dagen na verlaten en betalen hotel met visa, was er nog steeds een zeer groot bedrag geblokkeerd op mijn visa kaart door hotel

• Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken
6 mei 2016 beoordeeld

Zeer mooi hotel met een zekere grandeur. Vriendelijke bediening. Gezien de prijs die we betaald hebben kan het ontbijt wel beter ( uitgebreider ), want is vrij eentonig. Na 2 dagen ben je hier wel op uitgekeken. Zou ik terugkomen in dit hotel? Nee. We verbleven reeds 2 x in de Pulmann en zullen bij een volgend bezoek aan London opnieuw kiezen voor de Pulmann !

Kamertip: Opletten bij aankomst aan de receptie wanneer men je een upgrade voorstelt. Zijn niet erg duidelijk over de prijs hiervan.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
12 januari 2016 beoordeeld

De locatie is goed centraal, voor zowel Heathrow en London City airport als ook Luton en Gatwick per train vanaf het station zelf. De service en attentie is hoog, en het hotel heeft een mooie serene spa met pool. Alleen de opzet van de kamers was niet bijzonder, zeker niet in vergelijk met de rest van het hotel en de grandeur van het gebouw en de entree. Leuk om een keer gezien te hebben, maar ik zou hier niet nogmaals verblijven.

• Verbleef: januari 2016, reisde alleen
17 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met goede service, eerste indruk is indrukwekkend, restaurant vind ik onder de maat en past qua aanbod en 'herrie' niet bij de stijl van de rest van het hotel. Kamers en service zijn perfect overigens, verder ook prima bereikbaar met trein en voldoende taxi's

Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken