Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
279 US$
170 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 188 US$ per nacht.

331 US$
304 US$
  • Zwembad
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
131 US$
126 US$
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 150 US$ per nacht.

253 US$
209 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
136 US$
109 US$
Zie aanbieding
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
116 US$
99 US$
327 US$
296 US$
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
138 US$
123 US$
ibis
253 US$
204 US$
526 US$
442 US$
4 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel. Modern met toets van vroeger. Zeer goede bediening.
Lekker en uitgebreid ontbijt.
Warm onthaal.
Cigarbar in het hotel met begeleiding van zeer hoge kwaliteit.
Manhu neemt je mee direct naar Cuba om een lekkere sigaar te degusteren.
Rustig hotel op TOP niveau.
Top SPA!
Zeer goede kapper! Ricky
Lekker eten in de bar.
Warm en heel net hotel.

Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
ThomasMFischer, General Manager van Corinthia Hotel London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2016

Bij deze willen wij u graag bedanken voor het plaatsen van de vijf sterren beoordeling van uw verblij in Corinthia Hotel London. Het verheugt ons te lezen dat u genoten heeft van een fantastisch verblijf in ons prachtig ingerichte hotel, ontworpen door GA Design, die de beste van de oorspronkelijke functies geïntegreerd heeft met moderne technologie om een bestemming te creëren die geschikt is voor de reiziger van de eenentwintigste eeuw.

Er is geen betere manier om de dag beginnen dan met ons grote ontbijtbuffet in The Northall, met genoeg gerechten voor elk wat wils; en er is geen betere manier om te ontspannen aan het eind van de dag dan met een Cubaanse sigaar in The Garden Lounge. Het ziet er naar uit dat u een fantastisch verblijf heft gehad met een uitzonderlijke service, en het Corinthia London team kan niet wachten om u te verwelkomen tijdens uw volgende bezoek aan Londen.

Met vriendelijke groeten, Thomas M. Fischer, General Manager

5 februari 2016 beoordeeld

Afgelopen week voor een congres in London geweest. Plaats van handeling was het Corinthia-hotel in Whitehall. Geweldig om even in deze typische Engelse deftigheid gedompeld te worden. De portier die met een zwaai de deur van de taxi opendoet. De geweldige kroonluchters. Zalen met Kortische zuilen. Maar ook zoeken naar de garderobe die ergens in de kelder zit verstopt. Een geweldig mooie historische plek en een inspirerende omgeving voor een congres.

• Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
ThomasMFischer, General Manager van Corinthia Hotel London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2016

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze recensie over het verblijf in Corinthia Hotel London. Het gebouw begon als de Grand Hotel Metropole in 1885, waarna het gebruikt werd voor de overheid door het Ministerie van Defensie. In 2011 is het gebouw gerenoveerd en naam het de naam Corinthia London aan.

Het hotel is ideaal voor de zakelijke reiziger; de vele faciliteiten die wij bieden maken het verblijf zeer aangenaam, met name de flexibele check in / check out tijd, business center, internationale media hubs & complimentair internet. Het doet ons goed om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en wij hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen bij Corinthia London.

Met vriendelijke groet, Thomas M. Fischer, General Manager.

9 januari 2013 beoordeeld

De afgelopen jaren verbleven wij meerdere malen in the Connaught in Mayfair Londen; een 5-sterren plus hotel dat haar verwachtingen meer dan waar maakt. Vanwege de positieve recensies op deze website besloten wij om de afgelopen jaarwisseling 4 nachten te logeren in het Corinthia Hotel. Onze indruk is echter gemengd. De kamers en badkamers zijn groot, de bedden comfortabel en de spa is mooi. Maar wij voelen ons niet welkom in dit hotel; de gast lijkt niet centraal te staan.

Een recensie die op 6 januari jl. door een andere gast op deze website is geplaatst, vertoont grote overeenkomsten met onze ervaringen. Enkele indrukken van ons verblijf:
- wij arriveerden op vrijdagmiddag rond 13 uur, het was niet erg druk bij de receptie en toch duurde het bijna 15 min voordat het personeel (dat druk was met opruimen van documenten) ons welkom heette en behulpzaam was bij het inchecken. Vervolgens was de receptionist vrij stellig dat wij slechts 3 overnachtingen geboekt hadden, terwijl dit er 4 waren. Het kostte enige overredingskracht (van ons) voordat de receptionist toch wel bevestigde dat wij 4 nachten geboekt hadden
- bij aankomst op de kamer gaf de medewerker die ons begeleidde aan dat de telefoon niet werkte. De technicus die vervolgens langskwam om de telefoon te "repareren" ontkende dit echter en vroeg aan ons waarom hij opgeroepen was... de telefoon werkte toch.. opmerkelijk
- toen wij 's avonds na het diner (buiten de deur) terug in het hotel kwamen bleek de temperatuur op onze kamer vrij hoog, ondanks dat de airco de gehele tijd actief was geweest
- in de ochtend van dag 2 vroegen wij bij de receptie of wij een welkomstkadootje op de (nota bene door ons geboekte) kamer konden leggen van een vriend die 's middags zou arriveren, maar dit bleek onmogelijk. Daarnaast bleek dat zijn kamer op etage 1 was geboekt terwijl wij op etage 5 verbleven. Na enig aandringen en een stevig gesprek met de manager bleek het - uiteindelijk - mogelijk om onze vriend op dezelfde verdieping onder te brengen. Jammer dat een 5-sterren hotel van "deze standing" dit niet van nature regelt
- het personeel in de restaurants is weliswaar vriendelijk, maar zeer...zeer moeilijk te verstaan. Het gaat wellicht te ver om te verwachten dat alle personeel 'native English speaker' is maar een goede talencursus is nodig
- onderdeel van onze boeking was een welkomstdrankje. De receptie verwijst ons hiervoor naar de hotelbar. Aldaar stamelt het personeel of wij gaan eten in het Massimo restaurant, wat niet het geval is. Bij verschillende personeelsleden moeten wij steeds weer uitleggen dat wij "ons welkomstdrankje" komen nuttigen... wat na 20 minuten eindelijk geserveerd wordt, maar "welkom" voelen wij ons inmiddels niet meer

Het Corinthia voldoet aan de 5-sterren vereisten... doch niet meer dan dat. Wij logeren de volgende keer weer in The Connaught

• Verbleef: december 2012, reisde met een partner
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
ThomasKochsGM, General Manager van Corinthia Hotel London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden