Corinthia Hotel London
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
The Henrietta Hotel(Londen)
FilterenAlle talen
5 februari 2016 beoordeeld

Afgelopen week voor een congres in London geweest. Plaats van handeling was het Corinthia-hotel in Whitehall. Geweldig om even in deze typische Engelse deftigheid gedompeld te worden. De portier die met een zwaai de deur van de taxi opendoet. De geweldige kroonluchters. Zalen met Kortische zuilen. Maar ook zoeken naar de garderobe die ergens in de kelder zit verstopt. Een geweldig mooie historische plek en een inspirerende omgeving voor een congres.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde voor zaken
ThomasMFischer, General Manager van Corinthia Hotel London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2016

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze recensie over het verblijf in Corinthia Hotel London. Het gebouw begon als de Grand Hotel Metropole in 1885, waarna het gebruikt werd voor de overheid door het Ministerie van Defensie. In 2011 is het gebouw gerenoveerd en naam het de naam Corinthia London aan.

Het hotel is ideaal voor de zakelijke reiziger; de vele faciliteiten die wij bieden maken het verblijf zeer aangenaam, met name de flexibele check in / check out tijd, business center, internationale media hubs & complimentair internet. Het doet ons goed om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en wij hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen bij Corinthia London.

Met vriendelijke groet, Thomas M. Fischer, General Manager.

9 januari 2013 beoordeeld

De afgelopen jaren verbleven wij meerdere malen in the Connaught in Mayfair Londen; een 5-sterren plus hotel dat haar verwachtingen meer dan waar maakt. Vanwege de positieve recensies op deze website besloten wij om de afgelopen jaarwisseling 4 nachten te logeren in het Corinthia Hotel. Onze indruk is echter gemengd. De kamers en badkamers zijn groot, de bedden comfortabel en de spa is mooi. Maar wij voelen ons niet welkom in dit hotel; de gast lijkt niet centraal te staan.

Een recensie die op 6 januari jl. door een andere gast op deze website is geplaatst, vertoont grote overeenkomsten met onze ervaringen. Enkele indrukken van ons verblijf:
- wij arriveerden op vrijdagmiddag rond 13 uur, het was niet erg druk bij de receptie en toch duurde het bijna 15 min voordat het personeel (dat druk was met opruimen van documenten) ons welkom heette en behulpzaam was bij het inchecken. Vervolgens was de receptionist vrij stellig dat wij slechts 3 overnachtingen geboekt hadden, terwijl dit er 4 waren. Het kostte enige overredingskracht (van ons) voordat de receptionist toch wel bevestigde dat wij 4 nachten geboekt hadden
- bij aankomst op de kamer gaf de medewerker die ons begeleidde aan dat de telefoon niet werkte. De technicus die vervolgens langskwam om de telefoon te "repareren" ontkende dit echter en vroeg aan ons waarom hij opgeroepen was... de telefoon werkte toch.. opmerkelijk
- toen wij 's avonds na het diner (buiten de deur) terug in het hotel kwamen bleek de temperatuur op onze kamer vrij hoog, ondanks dat de airco de gehele tijd actief was geweest
- in de ochtend van dag 2 vroegen wij bij de receptie of wij een welkomstkadootje op de (nota bene door ons geboekte) kamer konden leggen van een vriend die 's middags zou arriveren, maar dit bleek onmogelijk. Daarnaast bleek dat zijn kamer op etage 1 was geboekt terwijl wij op etage 5 verbleven. Na enig aandringen en een stevig gesprek met de manager bleek het - uiteindelijk - mogelijk om onze vriend op dezelfde verdieping onder te brengen. Jammer dat een 5-sterren hotel van "deze standing" dit niet van nature regelt
- het personeel in de restaurants is weliswaar vriendelijk, maar zeer...zeer moeilijk te verstaan. Het gaat wellicht te ver om te verwachten dat alle personeel 'native English speaker' is maar een goede talencursus is nodig
- onderdeel van onze boeking was een welkomstdrankje. De receptie verwijst ons hiervoor naar de hotelbar. Aldaar stamelt het personeel of wij gaan eten in het Massimo restaurant, wat niet het geval is. Bij verschillende personeelsleden moeten wij steeds weer uitleggen dat wij "ons welkomstdrankje" komen nuttigen... wat na 20 minuten eindelijk geserveerd wordt, maar "welkom" voelen wij ons inmiddels niet meer

Het Corinthia voldoet aan de 5-sterren vereisten... doch niet meer dan dat. Wij logeren de volgende keer weer in The Connaught

• Verbleef: December, 2012, reisde met een partner
5 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: April, 2018, reisde met een partner
ThomasKochsGM, General Manager van Corinthia Hotel London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 dagen geleden

6 dagen geleden beoordeeld

• Verbleef: April, 2018, reisde met een partner

2 weken geleden beoordeeld

Verbleef: December, 2017, reisde met een partner
ThomasKochsGM, General Manager van Corinthia Hotel London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden