Beoordeeld op 11 juli 2018

De ligging is perfect, vlakbij London Eye, Big Ben en Westminster Bridge. Ideaal om tussendoor even naar het hotel te gaan. Ik was met mijn dochter van 12 en we hebben genoten van het hotel. Het is groot, maar de service is prima. Heel vriendelijk personeel bij de receptie, een vriendelijke concierge die graag de planning voor de dag op de kaart uitstippelt, heerlijk ontbijt zonder wachtrijen. De kamer is modern en schoon. Er is een zwembad en sauna, wat heerlijk is na een dag in de stad. Wij komen hier zeker terug!

Kamertip: Je kunt een kamer met uitzicht op de Big Ben aanvragen.
  • Verbleef: juni 2018, reisde met familie
Suat B, General Manager van Park Plaza Westminster Bridge London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2018

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je geweldige beoordeling met betrekking tot je recente verblijf bij ons te delen. Het was een plezier om voor je te zorgen en ik ben blij om te lezen dat je genoten hebt van de fantastische faciliteiten die worden aangeboden. Ik hoop je binnenkort weer te zien.

Erg bedankt,

Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Goede locatie, veel faciliteiten (Spa, restaurants, fitness) weinig service, onpersoonlijk door massaal hotel. Iedere ochtend om tussen 8.00 en 9.00 wakker gemaakt door kamermeisje. Kamer zonder daglicht.

Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
Suat B, General Manager van Park Plaza Westminster Bridge London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2018

Geachte Kim,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen over uw meest recente verblijf te delen. Het spijt me te zien dat we tijdens uw verblijf bij ons niet volledig aan uw verwachtingen voldeden. Wij waarderen uw feedback.

Beoordeeld op 16 juni 2018

Geweldige ligging! Mooie en grote inkomhal, hele leuke, grote kamer, alles heel netjes en mooie stijl. Ontbijt beneden in de grote zaal gehad, groot buffet waar alles te krijgen is. Mooie kerstdecoratie ook. Zeer goed hotel!

Verbleef: december 2017

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw opmerkingen. Ik ben blij dat je een fantastisch verblijf hebt gehad en geniet van de fantastische faciliteiten die we aanbieden. We houden van onze kerstshows en onze plannen voor dit jaar zijn de beste tot nu toe. Ik hoop dat je terug zult zijn om ervan te genieten.

Many thanks,

Beoordeeld op 22 mei 2018

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
Suat B, General Manager van Park Plaza Westminster Bridge London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2018

Beoordeeld op 1 mei 2018

veel te weinig tafels voor het ontbijt, je staat een half uur te wachten voor je aan tafel kunt en een half uur voor er brood is en de bestelde eieren komen. je moet zelf het brood ergens anders gaan halen, het personeel zal het niet voor je doen, dat staat liever met de armen over elkaar.

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
Suat B, Manager van Park Plaza Westminster Bridge London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2018

Geachte Gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Het spijt me dat ik niet van je ontbijtervaring hield. Ik heb je feedback gedeeld met onze Breafast Manager om je opmerkingen met zijn team te bekijken.

Nogmaals bedankt en vriendelijke groeten,
Hotel Manager