318 US$
309 US$
Hilton
  • Zwembad
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
157 US$
139 US$
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 182 US$ per nacht.

344 US$
296 US$
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
104 US$
97 US$
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 128 US$ per nacht.

Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
149 US$
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
100 US$
  • Gratis parkeren
290 US$
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 371 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
122 US$
111 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 127 US$ per nacht.

237 US$
200 US$
17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede locatie, veel faciliteiten (Spa, restaurants, fitness) weinig service, onpersoonlijk door massaal hotel. Iedere ochtend om tussen 8.00 en 9.00 wakker gemaakt door kamermeisje. Kamer zonder daglicht.

Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
Suat B, General Manager van Park Plaza Westminster Bridge London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2018

Geachte Kim,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen over uw meest recente verblijf te delen. Het spijt me te zien dat we tijdens uw verblijf bij ons niet volledig aan uw verwachtingen voldeden. Wij waarderen uw feedback.

General Manager

16 juni 2018 beoordeeld

Geweldige ligging! Mooie en grote inkomhal, hele leuke, grote kamer, alles heel netjes en mooie stijl. Ontbijt beneden in de grote zaal gehad, groot buffet waar alles te krijgen is. Mooie kerstdecoratie ook. Zeer goed hotel!

Verbleef: december 2017

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw opmerkingen. Ik ben blij dat je een fantastisch verblijf hebt gehad en geniet van de fantastische faciliteiten die we aanbieden. We houden van onze kerstshows en onze plannen voor dit jaar zijn de beste tot nu toe. Ik hoop dat je terug zult zijn om ervan te genieten.

Many thanks,
General Manager

22 mei 2018 beoordeeld

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
Suat B, General Manager van Park Plaza Westminster Bridge London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2018

1 mei 2018 beoordeeld

veel te weinig tafels voor het ontbijt, je staat een half uur te wachten voor je aan tafel kunt en een half uur voor er brood is en de bestelde eieren komen. je moet zelf het brood ergens anders gaan halen, het personeel zal het niet voor je doen, dat staat liever met de armen over elkaar.

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
Suat B, Manager van Park Plaza Westminster Bridge London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2018

Geachte Gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Het spijt me dat ik niet van je ontbijtervaring hield. Ik heb je feedback gedeeld met onze Breafast Manager om je opmerkingen met zijn team te bekijken.

Nogmaals bedankt en vriendelijke groeten,
Hotel Manager

22 april 2018 beoordeeld

Hartje London. Zeer dicht bij London Eye en Big Ben.

Lobby: fatsoenlijk personeel, check-in verliep spoedig en correct.

Kamer: zeer netjes en van alle gemakken voorzien (voor business trip is het fijn om ook de strijkplank en strijkijzer in de buurt te hebben). Tevens een euro-aansluiting in het stekkerblok. Bedden liggen goed en doucheruimte is goed schoon.

Ontbijt: nette bediening, zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Zowel gezonde dingen als het klassieke Engelse ontbijt.

Note: ik was op zakenreis en heb geen speciale focus gehad op tarieven. Ik meen dat dit hotel voor de gemiddelde Nederlandse toerist teveel kost.

• Verbleef: april 2018, reisde voor zaken

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share you positive review and comments. It was a pleasure looking after you and again in the near future.

Many thanks,
Hotel Manager