“Klein maar heeel erg fijn!”
Beoordeling van The Arch London

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
The Arch London
Beoordeeld als nr. 16 van 1.077 hotels in Londen
24 februari 2015 beoordeeld

Dit voor Londense begrippen "kleine hotel" is werkelijk een klein paradijsje in hartje Londen.
Binnen twee minuten lopen zit je bij Marble Arch en het begin van Oxford street. Via winkels die je gezien moet hebben zoals Selfridges and Victoria secret loop je zo via bondstreet naar dingen zoals picadilly en regent street. Met de metro ben je maximaal binnen tien minuten overall.
De hotelkamer waarin wij verbleven was heerlijk. Alles ziet er tip en top uit en er is veel oog voor detail. Een nespresso apparaat en een heerlijke thee uitrusting zorgde voor een ultiem gevoel van luxe. De bedden zijn heerlijk en de badkamer is voortreffelijk. Ik heb heerlijk liggen badderen in het bad met televisie, me gewassen met de lekkerste amenities en vervolgens mezelf in gigantische en zachte handdoeken gewikkeld. Het personeel is heel erg vriendelijk. Iedereen staat non-stop voor je klaar en doet er alles aan om je te helpen. Bij het ontbijt worden de lekkerste koffies geserveerd en vraagt het personeel of je nog plannen voor de dag hebt. Wij warden geholpen door Sergio die er alles aan deed om het ons onvergetelijk te maken. Savonds hebben we cocktails gedronken aan de bar. Er hangt een heerlijke relaxde sfeer maar je hebt we het idee alsof je in een hotspot van Londen bent. KORTOM: top hotel!

• Verbleef: Februari, 2015, reisde met familie
Michael V, General Manager van The Arch London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 februari 2015

Dear Eva S,

Thank you for the lovely feedback.

It was a pleasure looking after you during your visit to London and I hope you will come back again soon. You are always welcome and I hope The Arch London will be come your London home!

Sergio is over the moon to have received such nice feedback and I consider myself lucky to have him in the team, he is a real star performer and thank you for giving him a personal mention.

Thank you again for your support and please do let me know if I can be of assistance for, whatever this might be, in the future.

With warmest regards,

Michael

29 december 2013 beoordeeld

Zeer goed hotel. Kamers zijn prachtig en heel schoon, heerlijk bed ook. Personeel is erg behulpzaam. Ontbijt is heerlijk in een chique ambiance, rustig en met prima assortiment. Dit wordt ons vaste hotel in Londen, verder kijken is niet nodig! Ligt om de hoek van Hyde park en Oxfordstreet 2 min lopen. De prijs is met ongeveer 250 euro per nacht niet goedkoop, maar ach dat is Londen sowieso niet :)

Kamertip: Superior kamer is prima
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2013, reisde met een partner
Michael V, General Manager van The Arch London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 december 2013

Geachte Marlou86N,

Hartelijk dank voor je mooie commentaren over de faciliteiten en diensten die wij leveren. Het team en ik zijn blij dat je genoten hebt van uw bezoek aan de boeg en ik hoop dat je komt weer bij ons blijven in 2014.

Michael Voigt
algemeen directeur

2 oktober 2013 beoordeeld

Goed, schoon en modern hotel.
Bediening in restaurant en bij receptie is netjes en vriendelijk.

Kamers zijn wel klein, maar voldeed desondanks aan onze verwachting. Je bent immers toch weinig in de kamer. Kamers zijn heerlijk stil, geen last gehad van de naast gelegen buren (met jonge kinderen).

Vanuit dit hotel kun je dmv openbaar vervoer de stad makkelijk bezichtigen.

Oxford street en Hydepark ligt om de hoek.

• Verbleef: September, 2013
27 september 2013 beoordeeld

In juni afgereisd om na 28 jaar London weer eens te bezoeken. Mooi hotel in een keurige Londonse wijk ongeveer 5 tot 10 minuten lopen naar Hyde Park. Ook de metro in de buurt.
Kamers zijn klein met een smal 2 persoonsbed. Wel van hoog niveau de gehele kamer. Badkamer ook okay en na een dag wandelen kun je ook heerlijk eten in het hotel.

Durf het zeker aan te bevelen.

• Verbleef: Juni, 2013, reisde met een partner
29 april 2012 beoordeeld

Leuk hotel, prima ligging! Nespresso op de kamer en tv in bad maken het net iets luxer, maar het bed is piep klein en heerlijk zacht waardoor bij elke beweging van de een de ander gezellig mee rolt! Na een dag van wandelen is dit niet de rust waar je dan zo veel behoefte aan hebt! Voor het zelfde geld kun je een standaard kamer met een kingsize bed in een ander hotel krijgen met net zo veel luxe, net zo schoon en net zulk fijn beddegoed!

• Verbleef: April, 2012
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Marylebone
Amba Hotel Charing Cross
nr. 24 van 1.077 in Londen
4.154 beoordelingen
Prijzen weergeven

In The Arch London geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Arch London

Adres: 50 Great Cumberland Place | Marble Arch, Londen W1H 7FD, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Marylebone
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 zakenhotel in Londen
Nr. 11 familiehotel in Londen
Nr. 12 romantisch hotel in Londen
Nr. 16 luxe hotel in Londen
Prijsklasse: 248 € - 436 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — The Arch London 5*
Aantal kamers: 82
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, Ctrip TA, Agoda, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij The Arch London met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
The Arch London Hotel London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?