29 december 2013 beoordeeld

Zeer goed hotel. Kamers zijn prachtig en heel schoon, heerlijk bed ook. Personeel is erg behulpzaam. Ontbijt is heerlijk in een chique ambiance, rustig en met prima assortiment. Dit wordt ons vaste hotel in Londen, verder kijken is niet nodig! Ligt om de hoek van Hyde park en Oxfordstreet 2 min lopen. De prijs is met ongeveer 250 euro per nacht niet goedkoop, maar ach dat is Londen sowieso niet :)

Kamertip: Superior kamer is prima
  • Verbleef: december 2013, reisde met een partner
Michael V, General Manager van The Arch London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 december 2013

Geachte Marlou86N,

Hartelijk dank voor je mooie commentaren over de faciliteiten en diensten die wij leveren. Het team en ik zijn blij dat je genoten hebt van uw bezoek aan de boeg en ik hoop dat je komt weer bij ons blijven in 2014.

Michael Voigt
algemeen directeur

2 oktober 2013 beoordeeld

Goed, schoon en modern hotel.
Bediening in restaurant en bij receptie is netjes en vriendelijk.

Kamers zijn wel klein, maar voldeed desondanks aan onze verwachting. Je bent immers toch weinig in de kamer. Kamers zijn heerlijk stil, geen last gehad van de naast gelegen buren (met jonge kinderen).

Vanuit dit hotel kun je dmv openbaar vervoer de stad makkelijk bezichtigen.

Oxford street en Hydepark ligt om de hoek.

• Verbleef: september 2013
27 september 2013 beoordeeld

In juni afgereisd om na 28 jaar London weer eens te bezoeken. Mooi hotel in een keurige Londonse wijk ongeveer 5 tot 10 minuten lopen naar Hyde Park. Ook de metro in de buurt.
Kamers zijn klein met een smal 2 persoonsbed. Wel van hoog niveau de gehele kamer. Badkamer ook okay en na een dag wandelen kun je ook heerlijk eten in het hotel.

Durf het zeker aan te bevelen.

• Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
29 april 2012 beoordeeld

Leuk hotel, prima ligging! Nespresso op de kamer en tv in bad maken het net iets luxer, maar het bed is piep klein en heerlijk zacht waardoor bij elke beweging van de een de ander gezellig mee rolt! Na een dag van wandelen is dit niet de rust waar je dan zo veel behoefte aan hebt! Voor het zelfde geld kun je een standaard kamer met een kingsize bed in een ander hotel krijgen met net zo veel luxe, net zo schoon en net zulk fijn beddegoed!

• Verbleef: april 2012
18 mei 2010 beoordeeld

Uitstekende accomodatie, mooie ruime schone kamers, vriendelijk en gekwalificeerd personeel, goede keuken. goede locatie

• Verbleef: maart 2010, reisde voor zaken