TripAdvisor
Londen
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Excellent variety of HQ meats”
Beoordeling van Gaucho Tower Bridge

Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Southwark
29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen goedkope tent maar wel een plek waar je geweldige stukken grilled meat kan eten. Open keuken met grote grill waarachter "the master" verschillende mooie stukken vlees bereid. Goed gelegen met uitzicht op London Bridge.

Datum van bezoek: juni 2017

28 mei 2017 beoordeeld

Met 4 personen hier gegeten. Vlees had een uitstekende kwaliteit, namen alleen hoofdgerecht met frisdrank erbij. Rekening was 165,-- dat vonden wij pittig aan de prijs.

Datum van bezoek: mei 2017
28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met een grote groep geluncht. De rump steak is heerlijk mals. Als je bijgerechten wilt, moet je los bestellen. De bediening is niet heel snel en vrij formeel. De inrichting met talloze koeienhuiden is wel leuk gedaan, wij zaten in de kelder, dus zonder verder uitzicht. Dit restaurant heeft een aardige selectie aan Gin cocktails.

Datum van bezoek: januari 2017
11 januari 2017 beoordeeld

Bij toeval langs gelopen en op zoek naar een bovengemiddelde plek om lekker samen te eten. Nette ontvangst met gastdame en mooie plek centraal in het restaurant gekregen. Met uitzicht naar buiten en naar de open keuken. Leuke uitleg over de verschillende soorten vlees. voorgerecht was niet gelukt bij partner, maar kwam wat anders voor in de plaats. Nette verzorging, maar mag wat mij betreft iets minder afstandelijk en minder formeel. Het eten is een moment van ontspanning en daar kan de gastvrouw of heer een positieve bijdrage aan leveren door zich aan te passen aan de betreffende gast en atmosfeer. Super lekker hoofdgerecht gegeten, van hoog niveau zoals het vlees was bereid. Idem van partner. Dus erg lekker gegeten op een mooie plek met ruimte voor groei (meer relaxt) door de bediening.

Datum van bezoek: januari 2017
1 januari 2017 beoordeeld

Modern interieur, vriendelijke bediening, niet goedkoop maar wel heel lekker.
We bestelden hier een chateaubriand van 700 gr. (Gaucho is een echt vleesrestaurant) We zaten aan de open keuken wat heel leuk was je zag alles klaarmaken.

Datum van bezoek: december 2016

Reizigers die Gaucho Tower Bridge bekeken, bekeken ook

In Gaucho Tower Bridge geweest? Deel je ervaringen!