Beoordeeld op 3 januari 2019 via mobiele applicatie

We hebben hier 4 nachten verbleven tijdens de Kerstvakantie. We vlogen aan op London City Airport en vanaf hier gaat een rechtstreekse metro naar het station Bank. De rit duurt 21 minuten. Metrostation Banks ligt op 7 minuten lopen naar het hotel.
Het hotel ligt in het zakendistrict dus met Kerst was het er uitgestorven. Gelukkig waren mijn man en zoon mee want ‘s avonds was de omgeving nagenoeg verlaten. Alle restaurants en drinkgelegenheden in de omgeving van het hotel waren in de week van Kerst gesloten.
Het hotel heeft een kleine receptie, een bar met zitgedeelte en een klein restaurant. Het avondeten was prima. Het ontbijtbuffet stelde niet veel voor. Voor een 4 sterren hotel eigenlijk wel teleurstellend. Het a la carte ontbijt was overigens prima. Overall was het personeel erg vriendelijk.
We hadden een wat luxere kamer op de 7e etage. Deze was zeer ruim met een grote badkamer.
De airco maakte veel lawaai dus die hebben we uitgezet. De fitness hebben we ook bezocht, deze ruimte zit in de kelder en heeft aardig wat apparatuur.
Oxford street is zeker 40 minuten lopen maar met de metro ben je zo in het centrum. The Towerbridge ligt op 10 minuten lopen.
Vanwege de ligging vind ik dit hotel geschikt voor zakenreizigers. Wat minder voor mensen die willen winkelen.
Toen wij er verbleven was er een lekkage in de receptie/ontvangstruimte. Heel die week stonden er emmers in de hal die het water opvingen. Erg armoedig gezicht. Verder liep het water langs de plafondverlichting. Ik vond dit best gevaarlijk. Water en electriciteit gaan niet goed samen. Maar de mensen bij de receptie zeiden dat het geen kwaad kon.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 14 september 2018

Hotel gekozen voor een kort zakelijk verblijf. Ligt ideaal op loopafstand van Bank station. Kamers zijn schoon, douche is prima en personeel is vriendelijk. Ligging is aan een rustige straat in een druk zakelijk gebied. Ideaal.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Aliaksandra J, General Manager van Apex London Wall Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2018

Beste John,

Ontzettend bedankt voor je reactie. Ik ben erg blij om te lezen dat alles naar wens is geweest.

Wij kijken uit naar jouw volgende bezoek.

Vriendelijke groet,

Aliaksandra

Beoordeeld op 27 augustus 2018

Heerlijk hotel. Mooie kamer, erg lekker bed. Zeer grote badkamer. Alles was perfect. Zeer vriendelijke ontvangst. Zeer behulpzaam en erg aardig personeel. Een aanrader. Rustige buurt in het weekend. Veel op loopafstand

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 1 februari 2018

prima hotel met zeer vriendelijke service en zeer goed gelegen voor centrum, o.a Guildhall en St Pauls.. Ook vanuit city airport zeer goed te bereiken met directe lijn richting Bank. Vandaar nog 10 minuten lopen.
Enige opmerking is dat temperatuur in kamer maar ook daarbuiten erg hoog was. Verder top

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 oktober 2017 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel dicht bij Waterloo station. Glaasje bubbels bij aankomst. Slaapkamer met bad en stortdouche. Uitzicht op een steegje en een kantoorgebouw, maar daar kwam ik ook niet voor.

Omdat dit hotel in een zakenwijk ligt is bijna alles in de buurt in het weekend gesloten.

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde alleen