7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier van donderdag tot en met zondag. De lokatie is echt top! De kamer was ruim met een heerlijk groot bed. Het personeel was vriendelijk en de bar was gezellig met vriendelijke ober en genoeg keuze .

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

nice view , nice place, nice staff & nice service
Great Hotel in town ABcsefghijklmnopqrstuvwxyzAbcdefghijklmnopqrstuvwxyzAbcdefghijklmnopqrstuvwxyzfghhiikhdsgjojgdddZchjjkbfdgjkklknhhffFvbjjnnbfdFghjmnvgfddDVBHNNVVDGHJJJFCcvhjkkkjgjjmkjhgfddvhkmnffcbkkjugdddszfghFHUUNNJhjkoknjkkkjhfdfjkkjhhffsssfjkkmcdxdihhui

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, proper! Goed bed!
Badkamer is net, maar heel sober en zelfs triestig. Jammer dat er geen minibar is.
Mijn kamer keek uit op een muur
Ontbijt was verzorgd en voldoende keuze! Vriendelijk personeel en top ligging!

Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken
Judith T, Manager van Club Quarters Hotel, Trafalgar Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2017

Dear Leen,

We truly appreciate your visit and thoughtful review of Club Quarters Trafalgar Square. We are very proud of our prime location, within walking distance to London's most famous sites. We’re also very happy to hear our staff provided you with great guest service, and that you enjoyed the excellent choice at breakfast! However, we are sorry that the room reserved did not meet your expectations in every respect, and we sincerely hope we have the opportunity in the future to have you stay with us again. We are certain one of our other room types would be more suitable for your next stay.

8 februari 2017 beoordeeld

Top, wij zijn 11 vriendinnen een weekend in februari geweest, alles was super goed, schoon, personeel erg vriendelijke, de kamers hebben een kleine koelkast en een waterkoker, je kan koffie of thee in jou kamer drinken. Bij receptie kan je krijgen een slaap kist, tandenborstel etc.
Als vip klant kan je ook gebruik maken van de bibliotheek, daar heb je cp, een leuk zitruimte en Koffieapparaat.
De locatie is uniek, binnen half minuut ben je in Trafalgar Square, alles is te lopen.
Ook in de gangen van de kamers is water en ijsblokjes te halen, elke dagzetten nieuwe flesjes voor in te vullen.
Matrassen perfect.

• Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
19 juli 2016 beoordeeld

Dit hotel is bij uitstek geschikt voor een veblijf in het centrum van Londen. De kamers zijn klein maar voorzien van goede WiFi en een bureau. Voor het ontbijt adviseer ik om elders te eten gezien de prijs.

Kamertip: Een kamer aan de weg kan geluidsoverlast bezorgen.
  • Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken