183 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
122 US$
108 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 121 US$ per nacht.

Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
97 US$
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 125 US$ per nacht.

Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
178 US$
137 US$
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 176 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
123 US$
343 US$
312 US$
Kensington Hotel
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
191 US$
290 US$
233 US$
181 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 209 US$ per nacht.

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

nice view , nice place, nice staff & nice service
Great Hotel in town ABcsefghijklmnopqrstuvwxyzAbcdefghijklmnopqrstuvwxyzAbcdefghijklmnopqrstuvwxyzfghhiikhdsgjojgdddZchjjkbfdgjkklknhhffFvbjjnnbfdFghjmnvgfddDVBHNNVVDGHJJJFCcvhjkkkjgjjmkjhgfddvhkmnffcbkkjugdddszfghFHUUNNJhjkoknjkkkjhfdfjkkjhhffsssfjkkmcdxdihhui

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, proper! Goed bed!
Badkamer is net, maar heel sober en zelfs triestig. Jammer dat er geen minibar is.
Mijn kamer keek uit op een muur
Ontbijt was verzorgd en voldoende keuze! Vriendelijk personeel en top ligging!

Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken
Judith T, Manager van Club Quarters Hotel, Trafalgar Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2017

Dear Leen,

We truly appreciate your visit and thoughtful review of Club Quarters Trafalgar Square. We are very proud of our prime location, within walking distance to London's most famous sites. We’re also very happy to hear our staff provided you with great guest service, and that you enjoyed the excellent choice at breakfast! However, we are sorry that the room reserved did not meet your expectations in every respect, and we sincerely hope we have the opportunity in the future to have you stay with us again. We are certain one of our other room types would be more suitable for your next stay.

8 februari 2017 beoordeeld

Top, wij zijn 11 vriendinnen een weekend in februari geweest, alles was super goed, schoon, personeel erg vriendelijke, de kamers hebben een kleine koelkast en een waterkoker, je kan koffie of thee in jou kamer drinken. Bij receptie kan je krijgen een slaap kist, tandenborstel etc.
Als vip klant kan je ook gebruik maken van de bibliotheek, daar heb je cp, een leuk zitruimte en Koffieapparaat.
De locatie is uniek, binnen half minuut ben je in Trafalgar Square, alles is te lopen.
Ook in de gangen van de kamers is water en ijsblokjes te halen, elke dagzetten nieuwe flesjes voor in te vullen.
Matrassen perfect.

• Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
19 juli 2016 beoordeeld

Dit hotel is bij uitstek geschikt voor een veblijf in het centrum van Londen. De kamers zijn klein maar voorzien van goede WiFi en een bureau. Voor het ontbijt adviseer ik om elders te eten gezien de prijs.

Kamertip: Een kamer aan de weg kan geluidsoverlast bezorgen.
  • Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken
25 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed hotel, dat heel goed gelegen is om bepaalde dingen te gaan bezoeken en zelfs te voet naar te gaan. Heel propere kamers en vriendelijk personeel. Kleine kamer, maar is toch alleen maar om te slapen. Ontbijt hebben we iets verder als hotel genomen, omdat we gelezen hadden dat in hotel nogal duur en niet zo lekker was. Ook spijtig dat er niet meer uitleg was aan de balie of folders over de bezienswaardigheden en vervoer, dit moet je allemaal zelf uitzoeken.

Verbleef: december 2015, reisde met familie