335 US$
272 US$
209 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
188 US$
148 US$
  • Gratis parkeren
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
98 US$
Zie aanbieding
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
139 US$
123 US$
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
130 US$
100 US$
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
250 US$
147 US$
Agoda.com
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 181 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
140 US$
124 US$
Agoda.com
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 138 US$ per nacht.

249 US$
206 US$
328 US$
315 US$
31 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben High tea genuttigd in Hotel Kensington. Het was een fijne ervaring. Het hotel is zeer luxueus en de bediening was zeer goed. Aangezien dit typisch Engels is raden wij het aan voor de mensen die Londen op een andere manier willen beleven dan het massatoerisme. Prijs kwaliteit is dit zeer aan te raden.

Verbleef: december 2015, reisde met familie
8 november 2015 beoordeeld

Tijdens vier dagen Londen in dit gezellige hotel verbleven.
Opvallend vriendelijk en hulpvaardig personeel. Inrichting van het hotel is smaakvol.
Kamers zijn verzorgd en gezellig. Ontbijt is zeer royaal.
Lunch en diner heel goed.
Kortom, hier wil je heel graag terug komen.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Steffi Z, Guest Relations Manager van The Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2015

Dear Guest,

I cannot thank you enough for your brilliant review. To find out that we became your home away from home, makes us very, very happy and shows us that we are on the right path. I have shared your comments with the team already about their remarkable friendliness and helpfulness. Grant as well that you loved our dishes, our chefs are very pleased to hear. All in all, we are already looking forward to welcoming you back in the near future.

Kind regards,

Steffi
Guest Relation Manager

23 februari 2015 beoordeeld

Wij waren er met ons gezin en hadden een kamer voor twee volwassen en twee jonge kinderen. Een ruime kamer met alle gemakken. Het hotel bood ion de ochtend een zeer goed ontbijt en het ligt centraal. In de buurt liggen leuke restaurants. Voor de London bezoeker een aanrader.

Kamertip: Kamer twee voor gezinnen met kinderen.
  • Verbleef: februari 2015, reisde met familie
26 januari 2015 beoordeeld

Voor onze trip naar Londen verbleven wij drie nachten in dit hotel. Het hotel is prachtig ingericht, het personeel was bijzondere gastvrij en behulpzaam. Het hotel is gunstig gelegen in de buurt Kensington. De buurt Belgravia, de grotere musea en mooie winkels liggen om de hoek. Het metro station South Kensington ligt vlakbij. Kortom zeer de moeite waard.

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner
4 oktober 2014 beoordeeld

Super, alles in stijl en klasse. Geweldig entree, direct portier die je bagage regelt, kamers luxe ingericht, zeer comfortabel bed, ruime badkamer, geen geluid van buiten af te horen. Ontbijt goed, direct personeel aanwezig voor service, niet op dringend maar service gericht.
Lounche bar goed en comfortabele zitjes.

• Verbleef: augustus 2014, reisde alleen