“Geweldig!”

Keukens: Indiaas
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
14 maart 2020 beoordeeld

We hebben heerlijk kunnen eten bij het restaurant Mughals London, met zeer goede service (door Zain)! :)

Datum van bezoek: maart 2020

15 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend eten voor een redelijke prijs, erg schoon en vriendelijk personeel.
Gezellig gegeten, aanrader voor even uit eten te gaan.

Datum van bezoek: december 2019
2 november 2019 beoordeeld

Mughal's is een Indiaas restaurant vlakbij Paddington station. We hadden als gerechten de gemengde schotel van de chef. Heerlijke gekruid eten maar niet pittig. Personeel is ook vriendelijk en bediening komt vlot met de gerechten

Datum van bezoek: oktober 2019
29 juli 2019 beoordeeld

Op zaterdagavond gereserveerd want: in Londen wil je Indiaas eten! Vlakbij ons hotel dit restaurant gevonden en wat was dit lekker! Echt een aanrader; vriendelijk geprijsd aardige bediening en heel lekker eten.

Datum van bezoek: juli 2019
24 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Lekker eten en vriendeijk personeel!
Een aanrader om hier te eten!
Klein en knis restaurant, eten wordt sne geserveerd.

Datum van bezoek: januari 2019

In Mughal's geweest? Deel je ervaringen!