Hampton by Hilton London Docklands
  • Zwembad
Hotel 41(Londen)
880 US$
  • Roomservice
Park Grand London Lancaster Gate(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
185 US$
166 US$
  • Restaurant
K+K Hotel George(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
162 US$
371 US$
351 US$
FilterenAlle talen
1 november 2017 beoordeeld

Wij hebben drie nachten in dit hotel overnacht, met z’n drieën. We zijn met de auto via de boot van Duinkerke-Dover gereden. Is prima te doen met de auto. Ook het parkeren bij het hotel is geen probleem ondanks bouwwerkzaamheden naast het hotel. Hotelkamers zijn goed geïsoleerd, dus geen last van geluid.
Met de DLR-lijn ben je in ongeveer 20 minuten in het centrum van het Londen, station op enkele minuten loopafstand van het hotel. We hebben deze drie dagen met Oyster kaart gereisd en dat ging prima (niet op alle stations aan te schaffen).
Het hotel is keurig en het ontbijt is inclusief. Het hotel kan glutenvrij en lactose ontbijt verzorgen. In andere recensies hadden we gelezen dat de bedden hard waren. Dit klopt. Voor drie nachten was het te doen.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie
11 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Recent hotel gelegen aan de Docklands en vooral populair bij bezoekers en exposanten van de Excel conferentiezalen.

Vlotte en uiterst vriendelijke check-in.
Kamer met alle gebruikelijke comfort en geluiddicht waardoor weinig hinder van buiten (trein - verkeer).

Matras wel aan de harde kant. Vind ik persoonlijk enige minpunt.

Ontbijt volgens verwachtingen : klassiek Engels ontbijt met bacon, worst, eieren, bonen en aardappelrosti.

Verder nog : beperkte keuze fruit, yoghurt, cereals, muffins, wafels, beperkt beleg (ham en kaas).

Enig nadeel in UK => geen vers brood. Enkel industrieel toastbrood.

Receptie bestaat eveneens uit informele bar-resto en TV ruimte.

Beperkt aantal parkeerplaatsen en momenteel ook nog volop werken aan de buitenzijde van het hotel.

Verbleef: Mei, 2017, reisde alleen
5 dagen geleden beoordeeld

• Verbleef: April, 2018, reisde met familie
HamptonLondonDocks, Manager van Hampton by Hilton London Docklands, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

6 dagen geleden beoordeeld

• Verbleef: Januari, 2018, reisde alleen