“Lekker eten”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: South Kensington
2 november 2017 beoordeeld

Mijn favoriete restaurant in Londen. Als ik in de buurt ben ga ik er altijd een hapje eten. Het menu heeft genoeg variatie en voor een dessert kun je altijd even naar de koelvitrine lopen en wat uitzoeken. Het personeel is erg vriendelijk en doet zn best om je te helpen met problemen of een eventuele reservering.

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant zit op een leuke locatie en vlakbij de metrohalte South Kensington. De bediening is erg onhandig en niet erg oplettend. Wel netjes dat vanuit de keuken werd doorgegeven dat een bepaald gerecht zonder het missende ingrediënt niet compleet zou zijn. Eten niet bijzonder voor de prijs.

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een heerlijke dag London wilden we niet ver van ons Hotel de dag goed afsluiten.
Dit restaurant gevonden via TripAdvisor en telefonisch gereserveerd.
Erg vriendelijk personeel. Heerlijke maaltijden en geweldige desserts. Prijs was prima en gezien de kwaliteit helemaal goed. Met zijn 6en voor 142 pond.
Prima locatie dicht bij metro South Kensington. Aanrader en als het even lukt gaan we nog een tweede keer eten hier voor andere gerechten.

22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk gezellig restaurant met een leuk buiten terras. Kleine kaart met voor elk wat wils en daarlangs ook nog div dag specialiteiten .
Royale porties en allemaal even smaakvol. Prijs / kwaliteit is helemaal in orde

21 augustus 2015 beoordeeld

Een klein en redelijk gezellig restaurant in de buurt van de grote musea. Redelijk snelle service en verse bereidingen. Maar het personeel is toch veel authentieker Italiaans dan sommige bereidingen. Ze zijn met veel en zorgen met luidruchtige en grappige debatten in het Italiaans voor wat zuiderse sfeer. Misschien ben ik wat te streng voor Italiaanse restaurants omwille van de vele vergelijkingspunten, maar ik kan hetzelfde niet zeggen voor de gerechten. Ze zijn vers en lekker, gelukkig, maar de smaken zijn naar mijn mening veel te afgevlakt en vereenvoudigd. Misschien verwacht een plaatselijk publiek dat en is het dan commercieel begrijpelijk, maar het is jammer voor wie de echte keuken kent en alle andere 'ingrediënten' van een goed restaurant op het eerste zicht herkent. Als dit een gewoon rest was in de buurt van de musea, een 4. Maar een resto dat pretendeert authentiek Italiaans te zijn en zoveel smaaktoegevingen doet aan haar eigen keuken, blijft op drie. Dit gaat overigens nog meer op voor de wijn. Er zijn schitterende Italiaanse wijnen in het middensegment en voor de gevraagde prijs per glas moeten die zeker aangeboden kunnen worden. Maar je eindigt met een teleurstellend glas. Jammer want zo'n detail maakt veel goed of breekt veel.
Tot slot zou het voor zo'n toeristische wijk aangewezen zijn als ze de 10% extra diensttoeslag duidelijker zouden vermelden of meteen in de prijs zouden zetten. Maar op dit punt zijn ze dus heel authentiek :-).
Mijn besluit: wie een verzorgde maaltijd wil eten aan een aanvaardbare prijs in deze buurt, kan hier zeker terecht en ik om wellicht terug met dit in het achterhoofd. Wie op zoek is naar de authentiek Italiaanse keuken, zou wel eens een beetje ontgoocheld kunnen zijn.

Reizigers die Pierino bekeken, bekeken ook

In Pierino geweest? Deel je ervaringen!