271 US$
  • Zwembad
348 US$
314 US$
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
165 US$
134 US$
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 179 US$ per nacht.

Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
171 US$
150 US$
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
177 US$
101 US$
  • Gratis parkeren
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
133 US$
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
108 US$
97 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 111 US$ per nacht.

291 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 366 US$ per nacht.

251 US$
191 US$
361 US$
327 US$
Priceline
  • Zwembad
30 juli 2015 beoordeeld

Het hotel is goed, centraal gelegen. Bij aankomst omstreeks 11uur maakte iemand aan het onthaal op een zeer korte manier duidelijk dat we maar pas konden inchecken vanaf 15uur. Ze deed zelf geen voorstel om onze koffers weg te zetten. Dat hebben we zelf moeten vragen. De kamers zijn groot en ruim. Er was geen lawaaihinder. Enkel bij het ontbijt moet je rekenen op een wachttijd van minstens 15min. Er zijn te weinig tafels voorzien om iedereen tegelijkertijd van ontbijt te kunnen voorzien. Het ontbijt was niet uitgebreid. Voornamelijk Brits ontbijt.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
26 mei 2015 beoordeeld

Inmiddels heb ik hier twee keer gelogeerd. Het is een prima hotel gezien de prijs. De kamers die ik had keken uit op het spoor. Het is goed geisoleerd dus je hoort geen trein! Dichtbij de subway en in een leuke levendige buurt met veel cafe's en restaurants. 5 minuten lopen naar Tate modern.

Kamertip: Kamers op ooghoogte van de treinen zijn écht geluiddicht.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
6 juni 2014 beoordeeld

In oktober 2013, in dit hotel voor 3 nachten verbleven met broer en moeder. Hotel heeft zeer goede ligging niet ver van metro station. Receptie was op eerste verdiep en personeel was redelijk vriendelijk. Kamers zijn ruim en ook voorzien van ruime badkamer. Hotel ligt ook dicht tegen treinspoor, maar persoonlijk heb ik hier geen last van gehad, mijn moeder en broer daar in tegen wel. Ontbijt was goed en uitgebreid. Enige minpunt: ik moest elke dag naar de receptie om toegang te hebben tot mijn kamer, batch was elke dag geblokkeerd.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met familie
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie