“Geweldige restaurant”
Beoordeling van Liman Restaurant

Liman Restaurant
Geclassificeerd als nr. 7 van 23.873 Restaurants in Londen
23 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met een groep daar na nog 2 x heerlijk gegeten. Leuke bediening. Vriendelijke mensen die echt hun best doen om het je naar de zin te maken.

22 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier weten ze wat echte gastvrijheid is en laat de keuze over aan de mensen van het restaurant. Je wordt zeker niet teleurgesteld. Ik zou voor dit adresje omrijden en heerlijk genieten

22 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 2 avonden achter elkaar bij Liman gegeten te hebben kunnen we toch wel zeggen dat ze ons hart gestolen hebben. De bijzonder gastvrije, vlotte en prettige bediening dragen zeker bij aan een heerlijk diner. De munukaart is zeer uitgebreid en bied alle mogelijkheden voor vlees en vis liefhebbers maar ook voor heerlijke groenteherechten. De eerste avond wisten we niet te kiezen en hebben we een compleet voorgesteld menu besteld. De tweede avond waren we met een groep van 9 (sorry dat we zo luidruchtig waren) en hebben we ons wederom aan de menusuggestie gehouden. In 1 woord geweldig. Neem zeker ook de turkse wijnen erbij. Kost een paar pond meer maar het is het waard. Het eten is zeer smaakvol, verser dan vers, de vlees mixgril is de beste die ik ooit had. Dit restaurant is terecht in de top van tripadvisor van de betaalbare restaurants. Ik gun deze hartelijke, lieve en hard werkende mensen de nummer 1 positie. Hier kom je binnen als gast en vertrek je als vriend.

26 juli 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij dit Turkse restaurant. Klein, maar gezellig ingericht. En het eten was top! Zeker voor herhaling vatbaar.

21 maart 2017 beoordeeld

Super vriendelijke verwelkoming. Alles wat wij hier gegeten hebben was top. Zowel smaak als kwaliteit. Alles super vers en prima klaargemaakt. Iets te grote porties maar ongelofelijk lekker. Als wij nog naar Londen komen zien zij ons zeker terug.

Reizigers die Liman Restaurant bekeken, bekeken ook

Londen, Verenigd Koninkrijk
Londen, Verenigd Koninkrijk

In Liman Restaurant geweest? Deel je ervaringen!