“Fantastisch”
Beoordeling van Liman Restaurant

Liman Restaurant
Geclassificeerd als nr. 33 van 25.280 Restaurants in Londen
22 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier weten ze wat echte gastvrijheid is en laat de keuze over aan de mensen van het restaurant. Je wordt zeker niet teleurgesteld. Ik zou voor dit adresje omrijden en heerlijk genieten

22 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 2 avonden achter elkaar bij Liman gegeten te hebben kunnen we toch wel zeggen dat ze ons hart gestolen hebben. De bijzonder gastvrije, vlotte en prettige bediening dragen zeker bij aan een heerlijk diner. De munukaart is zeer uitgebreid en bied alle mogelijkheden voor vlees en vis liefhebbers maar ook voor heerlijke groenteherechten. De eerste avond wisten we niet te kiezen en hebben we een compleet voorgesteld menu besteld. De tweede avond waren we met een groep van 9 (sorry dat we zo luidruchtig waren) en hebben we ons wederom aan de menusuggestie gehouden. In 1 woord geweldig. Neem zeker ook de turkse wijnen erbij. Kost een paar pond meer maar het is het waard. Het eten is zeer smaakvol, verser dan vers, de vlees mixgril is de beste die ik ooit had. Dit restaurant is terecht in de top van tripadvisor van de betaalbare restaurants. Ik gun deze hartelijke, lieve en hard werkende mensen de nummer 1 positie. Hier kom je binnen als gast en vertrek je als vriend.

26 juli 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij dit Turkse restaurant. Klein, maar gezellig ingericht. En het eten was top! Zeker voor herhaling vatbaar.

21 maart 2017 beoordeeld

Super vriendelijke verwelkoming. Alles wat wij hier gegeten hebben was top. Zowel smaak als kwaliteit. Alles super vers en prima klaargemaakt. Iets te grote porties maar ongelofelijk lekker. Als wij nog naar Londen komen zien zij ons zeker terug.

12 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een beetje zoeken uitgekomen bij Liman. De gok gewaagd en op een zaterdagavond zonder reservering naar binnen gewandeld.

We werden bij de deur vriendelijk welkom geheten. Ondanks dat het al behoorlijk druk was hebben ze een plekje voor ons vrijgemaakt.

De kaart is overzichtelijk en compleet. Omdat we verschillende dingen wilden proberen hebben we 5 starters genomen en voor 2 pers. de mixed grill (we waren met z'n 4en).
Alle starters zagen er heerlijk uit en zo smaakten ze ook.

Vervolgens kwam de mixed grill. Oh my god, wat was het vlees heerlijk. De spare ribs, de kip, de adana en al het andere. Allemaal met verschillende kruiden op smaak gebracht en heerlijk mals.

De avond met een kopje turks koffie afgesloten en nog geen £80 uitgegeven.

De prijs stelt niks voor en de kwaliteit was top. Ondanks dat ze nog maar 7 maanden bestaan heeft de eigenaar (en tevens degene achter de bbq/grill) Liman tot 1 van de beste Turkse restaurants in Londen gemaakt.

Ik wens Liman restaurant heel veel succes en hoop dat ze kwaliteit hoog houden.

1 ding is zeker, je zal de toko niet met honger of teleurstelling verlaten.

Reizigers die Liman Restaurant bekeken, bekeken ook

In Liman Restaurant geweest? Deel je ervaringen!