275 US$
182 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
191 US$
131 US$
  • Gratis parkeren
343 US$
312 US$
Kensington Hotel
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
122 US$
108 US$
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 128 US$ per nacht.

Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
97 US$
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 120 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 126 US$ per nacht.

Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
165 US$
137 US$
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 174 US$ per nacht.

290 US$
233 US$
180 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 207 US$ per nacht.

325 US$
294 US$
Priceline
  • Zwembad
8 september 2016 beoordeeld

Prima hotel, mooie propere kamers. Goed bed.
Het gebouw zelf is oud maar dat stoort niet. Ramen zijn enkel glas, niet goed geïsoleerd, maar wij hadden geen last van straatlawaai. Het ligt ook in een vrij rustige straat.
Ideale ligging om de stad te verkennen.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
16 december 2015 beoordeeld

wij hadden een kamer van 21 m2 op lower ground (sousterrain) met 2 king size bedden. het hotel is op 5 minuten lopen van metro Russell square in stille straat. Ontvangst aan de receptie is vriendelijk en helder. beden waren perfect, schone kamer en ruime badkamer met de gebruikelijke zeepjes. Ontbijt hebben wij bij een tentje op Russell Square genuttigd. 7pond ipv 44. 44 pond was bij de aanblik 's ochtends zeker overbetaald. vanaf het hotel loopt je in 3 minuten naar het British Museum, maar ook snel naar winkels, metro en andere bezienswaardigheden.
naar londense begrippen was de prijs kwaliteitverhouding goed. voor hetzelfde geld of meer wel geslapen in slechtere kamers. voor ons doel: een slaapplaats, was het hotel en de kamer zeer geschikt.

Kamertip: wij hadden kamer 015. uitzicht op de muur van het sousterrain en wielen auto's.
  • Verbleef: december 2015, reisde met familie
27 mei 2012 beoordeeld

Wij hebben erg genoten van ons verblijf in dit hotel. We werden gastvrij ontvangen en kregen een ruime kamer, aan de tuinzijde, met bad. De bedden waren royaal en we hebben heerlijk geslapen.
Er waren vele extra's, zoals koffie/theezetmogelijkheid,leesbladen, een krant voor de deur in de morgen. Het ontbijt was ook prima. Een erg aangename plek voor een stedentrip naar Londen. Ik kan het hotel van harte aanbevelen.

Kamertip: De kamers aan de achterzijde kijken uit op de tuin. Dat is erg prettig en rustig.
  • Verbleef: mei 2012, reisde met een partner
2 weken geleden beoordeeld

• Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
11 juni 2018 beoordeeld

Verbleef: juni 2018
Nellie S, Guest Relations Manager van Grange Beauchamp Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2018