“Top, ook met allergenen!”
Beoordeling van Khan's of Kensington

Khan's of Kensington
Reserveren met OpenTable
Khan's of Kensington is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 357 van 25.305 Restaurants in Londen
Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: South Kensington
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top service, heerlijk eten!
Over allergenen krijg je goede uitleg aan tafel.
Echt authentiek, echt Indiaas!

20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was de eerste keer Indiaas eten. Was zeer goed en smaakvol. Zeer prettige bediening en goed advies. Dit restaurant is gelegen in het district Kensington.

1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van het eten aldaar.
Mijn vrouw had de zalm van 16 pond 50p en ik de Murgh tikka. Alles was van hoogwaardige kwaliteit en we hebben ook genoten van de ambiance.
Kritiek: mannen wc is smerig en eten komt snel achter elkaar (voorgerecht/hoofdgerecht)

17 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer Indiaas gegeten met garnalen tandori, vegetable curry, lekkere rijst en een salade. Genieten!

28 mei 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijke en gastvrije bediening. Heerlijk gegeten, met name de kipgerechten waren heerlijk. Ook de aardappel met spinazie smaakte goed. Heerlijk flesje wijn erbij.

Reizigers die Khan's of Kensington bekeken, bekeken ook

In Khan's of Kensington geweest? Deel je ervaringen!