TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 26 januari 2018

Mijn verblijf was een kerstcadeau van onze zoon: een tripje naar Liverpool met een nachtje in het Beatleshotel. Prachtig gebouw, als je binnenkomt ademt alles Beatles, Beatles Beatles..... Heerlijk!! De entree is fantastisch, de trap en de lift zijn majestueus. De ontvangst is zeer vriendelijk. De kamer is gewoon goed. Ruim, schoon, van alles voorzien en met een flinke frisse badkamer. Op de kamer zou slechts het afschuwelijk geschilderde portret van George (met nog iemand - onherkenbaar) mij eraan kunnen herinneren dat ik in het Hard Day's Night hotel verblijf. Wij hadden kamer 503. Bovenste verdieping, boven de Cavernclub. Dat kon je tot diep in de nacht horen. Maar goed: dat hoort erbij als je in het centrum van een stad logeert. Het ontbijt in Blake's restaurant was goed, maar naar verhouding prijzig. Eén kopje koffie en verder werd ons niets aangeboden, terwijl er toch 6 man personeel rondliep. En fruit uit blik.... kom op zeg!
Bij andere recensies las ik o.a. dat het aardig zou zijn als je een kortingsvoucher of welkomstdrankje o.i.d. zou krijgen in de bar of het restaurant. Daar ben ik het mee eens. Beiden waren nu zo goed als leeg en de prijzen op de kaart waren nu niet bepaald aanlokkelijk. Misschien had 't een zetje kunnen geven.
Al met een mooi hotel, vriendelijk personeel en de godganse dag Beatlesmuziek: voor deze Beatlesfan was het een geweldige ervaring. Maar zoals zoonlief met een zuinig mondje opmerkte: "daar hadden we ook kunnen zitten mam, in een suite met ontbijt, voor 25 pond minder" en hij wees naar het Hiltonhotel.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 24 mei 2017 via mobiele applicatie

Kamer zag er netjes uit. Douche echter heel erg klein met een onhandige douchekop. Ontbijt in de ochtend was prima. Niet mega uitgebreid, maar een eitje wat fruit en yoghurt was aanwezig. Nadeel aan dit hotel is dat het naast een super drukke uitgaans straat ligt. Sommige kamers hebben er last van, andere niet. Wij hoorde 2 dagen op rij de schoonmaak ploeg om een uur of 0600 beneden in de straat. Glasbakken die leeg worden gehaald, sommige dronken stappers. Locatie is echter wel top. Je zit van alles op loopafstand. Stappen, shoppen, eten etc. Voor een weekendje prima!

Datum van verblijf: april 2017
StephenFearnley, General Manager van Hard Days Night Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2017

Dear Sjoerd,

Thanks for the feedback, sorry you were disturbed by the city,

We hope that this did not spoil your stay with us and we do hope you will come again soon,

Kind Regs

Beoordeeld op 15 februari 2017

Mooi van de binnen en buitenkand, relaxte sfeer, goed en lekker eten. Overal waar je kijkt word je herinnerd aan The Beatles, een echte aanrader ook voor de niet- Beatles fans. Het centrum is makkelijk en snel te voet te bereiken, per taxi ben je in ongeveer 20 minuten bij het Anfield stadion van Liverpool FC.

Datum van verblijf: januari 2017
StephenFearnley, General Manager van Hard Days Night Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2017

Dear Fabian,

GREAT FEEDBACK so thank you,

Come again soon please,

Kind Regs

Beoordeeld op 8 januari 2017 via mobiele applicatie

Geweldig hotel .Alles ademt The Beatles. Met een vriendelijke portier Dave .Overal hoor je beatles muziek . Het trappenhuis is voorzien van alle leden van The beatles. Aan het hotel vast zit een uitgebreide Beatles Store en om de hoek in Matthew streetmus de Cavern Club . !!!

Datum van verblijf: januari 2017
StephenFearnley, General Manager van Hard Days Night Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2017

Thank you John,

Dave is great I know, we are very lucky to have him,

See you again soon we hope,

Kindest regards

Beoordeeld op 20 mei 2016

Lang weekend gelogeerd in het hard days night hotel Prima hotel alles ademt de beatles !!Maar alles ziet er keurig uit en de kamer was ook uitstekend.met naast de deur de cavern lub en het grote winkelcenrum kon ons weekend niet meer stuk Groet Theo Astrid

Datum van verblijf: mei 2016