TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 27 van 2.247 Restaurants in Liverpool
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak. Goede bediening. Allerlei soorten tapas maar allemaal even lekker. Gezellige zaak en goede prijs/kwaliteit verhouding

Datum van bezoek: maart 2019

9 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant serveert kleine porties die je aan tapa's doet denken.
Zeer lekkere combinaties buiten het gewone.
Vriendelijk , behulpzaam personeel.
Goede prijs kwaliteit.
Reservatie is wel gewenst.

Datum van bezoek: november 2018
2 oktober 2018 beoordeeld

Echt een aanrader om hier te lunchen. Allemaal soorten italiaanse tapas menu'tjes waar je er verschillende van kan bestellen. Allemaal even heerlijk en het personeel is mega vriendelijk. Daarna is de prijs ook top, kortom super!

Datum van bezoek: september 2018
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gisterenn heerlijk gegeten om de vakantie af te sluiten, goede keus geweest. Hadden niet gereserveerd, maar hadden mazzel dat er nog een plekje vrij kwam voor twee. Genoeg keuze, aanraders zijn; olijven, burrata, plateau met versgesneden ham. Oh en de toetjes moet je zeker niet overslaan.

Datum van bezoek: september 2018
12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We dachten, laat ons beginnen met elk 1 gerechtje. Iedereen was onder de indruk! Zalig lekker! We bestelden allemaal nog 2 extra gerechtje en dessert. Zeer lekker, verse producten en huisbereid. Overheerlijke smaken, zelfs de kids waren aangenaam verrast. Topadresje, hier ben je goed gevuld & prijs/kwaliteit. Fantastisch interieur...zeer gezellig!

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Bacaro bekeken, bekeken ook

In Bacaro geweest? Deel je ervaringen!