Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Op 2min vanaf het treinstation van Brighton.
Wellicht voor mensen die slecht ter been zijn wat onhandige ligging. Dit omdat het in Brighton vaak omhoog wandelen is. Richting het strand is het vlakker lopen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Emilien F, Manager van Ibis Brighton City Centre Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Thank you so much for sharing your experience with us Shanti!

See you soon again

Emilien

Beoordeeld op 6 augustus 2017

Als je weet wat je bij IBIS kunt tegenkomen (m.n. in Frankrijk) is dit hotel een verademing! Niet alleen in de vergelijking maar ook sowieso. Ruime kamer, heel vriendelijke medewerkers, prima ontbijtkeuze, goede douche. Heel tevreden!
Zo kan het ook onder de IBIS vlag!

Kamertip: als alle kamers zo zijn... geen specifieke tip
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Emilien F, Manager van Ibis Brighton City Centre Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017

Thanks for your amazing review Lejo1958!

We are all proud to have converted you into an Ibis lover and we hope to seeing you around many of our hotels around Europe!

See you soon again,
Emilien

Beoordeeld op 20 augustus 2016 via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend een midweekje naar Brighton geweest, en gekozen voor dit hotel. Het hotel is zeker een aanrader.

Dichtbij het station, in een winkel straat, vlakbij het winkelcentrum en de pier is een kwartiertje lopen.

Erg vriendelijk personeel. Werden goed geholpen en gaven ons een fijn gevoel. De kamers zijn mooi ruim, en een fijn bed ook om in te slapen. De badkamer is groot genoeg, en ook erg fijn dat er douche met deur af te sluiten is van derest van de badkamer.

Je kan 24/7 eten en drinken bestellen, mocht je het hotel niet uit willen of iets. Wel moet je even naar beneden, maar is geen probleem.

Lekker en uitgebreid ontbijt ook! Van kleine broodjes tot een baguette, vers fruit, yoghurt. Echt voor iedereen is er wel wat.

Zou niet zo snel een minpunt aan het hotel kunnen bedenken. Wij hebben het hier naar ons zin gehad, en kunnen dit hotel zeker aanbevelen. Ibis Brighton, bedankt!

Datum van verblijf: augustus 2016
Emilien F, Manager van Ibis Brighton City Centre Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2016

Geachte Tahneesinay,

Wow wat een goede beoordeling ! Het is geweldig om te zien dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons , heel erg bedankt voor het posten , het echt maakte mijn dag!

Onze Extra Smile team en ik kijken allemaal uit naar het genoegen u te mogen verwelkomen terug in onze " Fun & Kleurrijk " Ibis Brighton !

Zie je weer heel snel , en vergeet niet om onze eigen website direct te checken in onze goedkoopste kamer tarief beschikbaar via onze "Only On" promotie te krijgen!

Alle beste wensen ,
Gabor

Beoordeeld op 11 september 2015

Op (korte) wandelafstand van het station, modern en goed gerund met een zeer vriendelijke staff die klaar staat om de klant op zijn wensen te bedienen. Online check in zorgt er voor dat je niet moet wachten bij de balie. Goed beheer van de bagage na check-out. Kamers beantwoorden aan de verwachting in dit soort klasse hotel. Gelegen op de voornaamste as naar het strand. Perfect geschikt voor een short-stag.

Kamertip: Hoger gelegen kamers hebben absolute rust tijdens de nacht.
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 18 februari 2015

Trendy hotel tegen een gewone prijs midden in het centrum iedereen die zeurt over parking is niet op de hoogte van de korting die ibis heeft in de parking dit is enorm , anders neem je n duur hotel met eigen garage.

Kamertip: Nette kamers normaal ontbijt. Gewoon goed
Datum van verblijf: februari 2015