Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (5.349)
Beoordelingen filteren
5.349 resultaten
Waardering van reizigers
1.056
1.413
1.339
879
662
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.056
1.413
1.339
879
662
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 5.349 beoordelingen
Beoordeeld op 18 mei 2018

Een heerlijk hotel op de boulevard van Brighton. Wij hadden een kamer met balkon met zicht op zee. Ikzelf vind de kamers heerlijk de service van het personeel is toppie, Het ontbijt is heerlijk genoeg keus buffet en cooked breakfast, Er is in de kelder een zwembad kapsalon ook aanwezig ook fitnes sauna en wellness. De bar van het hotel erg gezellig personeel is ook toppie en je kunt in de bar ook heerlijk eten. Wat wij veel gedaan hebben je kunt daar ook op het terras zitten en lekker mensen kijken.

Kamertip: kamer met uitzicht prijzig maar wel heerlijk om even lekker naar zee te staren en zonnig
Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank wyllies
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SaschaKoehler, General Manager van Hilton Brighton Metropole, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2018
Google-vertaling

Dear wyllies

Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor.

I'm so pleased that you had such a great stay with us and delighted that you enjoyed both your dining and breakfast experiences.

I am very grateful that you would take the time to pass on your very positive feedback on your stay with us, I was particularly pleased to read the feedback on my team, so thank you.

I do hope you will look at returning to stay with us again in the not too distant future.

Kind regards

Sascha Koehler
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 mei 2018

In één woord, PERFECT, zoals we gewend zijn van Hilton, van af moment van boeking tot moment van uit checken, het hotel doet alles voor je wat je enigszins maar kunt verwachten, super staff, iedereen bijzonder vriendelijk.
We bezochten dit hotel voor negen nachten eerste weken van mei 2018, warm weer, dus Brighton zoals je het zou verwachten.
Verbleven in kamer 307 grote kamer met balkon, alles zeer goed geregeld, kamer was gewoon netjes, zoals je het mag verwachten van Hilton.
Wij hebben het hotel gebruikt als basis om diverse dingen in Sussex te bezoeken, een deel van de uk waar we nog nooit waren geweest. is ook maar een uurtje met de trein naar londen.

Hotel op zich, wel je kunt je niets beters wensen, fijnste is het sms systeem, je krijgt een half uur na inchecken een berichtje of alles bevalt, en gedurende je verblijf kun je via die weg ook vragen stellen en of dingen bestellen, ( niet gebruikt voor roomservice) laatste 4 dagen werd het erg warm op de kamer ( 23 gr ) , althans in onze beleving, wij houden niet van warme slaapkamers, dit aangegeven via de sms, en binnen een paar uur zaten we in een andere kamer waar de temperatuur iets beter geregeld kon worden, zonder dat er vragen werden gesteld.
Dit was kamer 409, midden in hotel hoogste balkon. en ook daar weer helemaal perfect.
Ik heb dus echt alleen maar positieve meldingen, kan er niets anders van maken.
Super klasse.

Datum van verblijf: mei 2018
Bedank R S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SaschaKoehler, General Manager van Hilton Brighton Metropole, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2018
Google-vertaling

Dear R S

Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor.

I would like to thank you for your kind remarks about the Reception, bedroom and the breakfast it is always nice to receive good feedback to share with the team.

As you say the hotel does have a great location and makes a great base to explore all Brighton and the surrounding areas have to offer.

I hope we may have the pleasure of welcoming you back in the not too distant future.

Kind regards

Sascha Koehler
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 mei 2017 via mobiele applicatie

Pluspunten.
- Centrale ligging aan boulevard.
- Fijn bed.

Minpunten.
- Duur. £ 140 voor een klein
achteraf kamertje.
- Vloerbedekking was niet
schoon.
- De hele nacht geluid van
airco of zoiets.
- Geen douche. Wel bad met
klef douchegordijn.
- Extra £ 20 p.p. voor ontbijt.
NIET DOEN.
Op loopafstand
ontbijtgelegenheden waar je
prima kunt ontbijten.
Stukken goedkoper.

Hilton?

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank pamataka
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SaschaKoehler, General Manager van Hilton Brighton Metropole, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2017
Google-vertaling

Dear pamataka

Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor.

I would like to offer my apologies for the shortfall in the standards you experienced whilst staying with us. Please be assured that your feedback has been shared with the Management Team of Hilton Brighton Metropole.

Your comments regarding the price for breakfast has been noted, however I can confirm that breakfast vouchers offered by our reception team upon check in for £12.50 per person.

I was very sorry to see that we had failed to meet your expectations in certain areas, and our guest bathrooms have a mixture of either walk in shower, bath or some of our larger bathroom contain both.

We do take all guest feedback extremely seriously and I very much regret your disappointment on this occasion.

Kind regards

Sascha Koehler
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 februari 2017

De charme van een oud gebouw, de totale sfeer...het past bij de locatie en de uitstraling. Onder de indruk van de zeer aangename voorkomende beleefdheud van al het personeel. Dat maakt dat je je echt te gast voelt. Het ontbijtbuffet heeft een ruime keuze met uiteraard een typisch Engels karakter.

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank Frauzmi
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SaschaKoehler, General Manager van Hilton Brighton Metropole, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2017
Google-vertaling

Dear Frauzmi

Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor.

I am very grateful that you would take the time to pass on your very positive feedback on both your thoughts of the hotel and your stay with us. I was particularly pleased to read the feedback you gave on my team.

I do hope you will be returning in the near future.

Kind regards

Sascha Koehler
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 oktober 2016

Het is een matig hotel door de kwaliteit van de kamer het is er rumoerig terwijl de kamer aan het eind van een gang lag de hele nacht wakker gehouden door de constante bromtoon van vermoedelijk een luchtbehandelingsinstallatie buiten. Het hotel is prachtig en een redelijke locatie voor een conferentie. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank O8628QOmd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SaschaKoehler, General Manager van Hilton Brighton Metropole, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2016
Google-vertaling

Dear O8628QOmd

Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor.

Please accept my apologies for your disturbed sleep during your stay, your comments regarding the air conditioning units has been shared with my chief engineer to investigate.

I am sorry that your visit was marred in this manner but thank you for your very positive feedback in terms of the team at the hotel.

I do hope that despite any disappointment experienced on this occasion, we may have the opportunity to demonstrate our usual warm welcome on a future visit.

Kind regards

Sascha Koehler
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken