The Suncliff Hotel(Bournemouth)(Heel veel waar voor je geld!)
93 US$
138 US$
104 US$
101 US$
  • Gratis parkeren
Best Western Hotel Royale(Bournemouth)(Heel veel waar voor je geld!)
129 US$
112 US$
Priceline
  • Zwembad
Hallmark Hotel Bournemouth East Cliff(Bournemouth)(Heel veel waar voor je geld!)
252 US$
171 US$
Priceline
11 september 2014 beoordeeld

Wij hebben dit hotel uitgekozen als bestemming voor onze groepsreis naar Bournemouth. De vriendelijke bediening, de sfeer, netheid van alles in en rond het gebouw, keuze's van drankjes en het heerlijke eten gaven de doorslag. Ook het optreden van Diane James 's avonds droeg bij aan een onvergetelijke ervaring. In mei 2015 zijn we hier weer, dan samen met 40 vrijwilligers van Museum Huis Doorn.

Kamertip: Er is keuze uit verschillende kamers, de kamers met Zeezicht zijn het fraaist, maar ook het duurst. Kamers op de 1e verdieping kunnen soms wat lawaai (muziek, feestjes) van beneden doorgeven.
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
SeanNell, Operations Manager van The Cumberland Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2014

Dear coachmana,

Thank you for your review. Great review, and we are very pleased it was so enjoyable. Also great comments regarding our regular entertainer Diane James.

We hope to welcome you back soon again. For the best rates please visit our website or call our reservations on 01202-298350. We also guarantee the best rate when booking direct.

Best Regards,
Sean Nell

3 april 2018 beoordeeld

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
P P, Manager van The Cumberland Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

6 augustus 2017 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
SeanNell, OPERATIONS MANAGER van The Cumberland Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner