Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.277)
Beoordelingen filteren
2.277 resultaten
Waardering van reizigers
912
889
297
110
69
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
912
889
297
110
69
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.277 beoordelingen
Beoordeeld op 20 december 2014

Erg goed gelegen hotel in centrum van Bristol. Makkelijke vallet parking service (22£), simpele en sobere receptie en lobby, maar mooie en origineel ingerichte kamers heel vriendelijk en behulpzaam personeel . Ook niet onbelangrijk tegenwoordig, goede en gratis wifi.
Een echte aanrader, zeer goede waarde voor het geld.

Kamertip: Kamers op hogere verdiepingen hebben mooi uitzicht over de stad.
  • Verbleef: december 2014, reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Sander B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Christopher P, General Manager van Radisson Blu Hotel, Bristol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2014

Geweldige recensie. Heel erg bedankt
 
Christopher Peach
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 augustus 2014

Erg prettig weer om in het Radisson te verblijven, goeie service, ligging, ontbjt alles tiptop op orde. Komen zeker weer terug in welk Radisson dan ook. Het was niet de eerste keer voor ons en ook zeker niet de laatste keer.

  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
Bedank ellenv666
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Christopher P, General Manager van Radisson Blu Hotel, Bristol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2014

Dank u voor de mooie recensie, erg blij u bij ons gebleven en kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel weer terug
Met vriendelijke groet
Christopher Peach
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 augustus 2014

Voor mijn werk kom ik regelmatig in Bristol en dan verblijf ik in dit hotel. De ligging is perfect; het centrum van de stad is op loopafstand. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. En de kamers zijn comfortabel en schoon.

  • Verbleef: juli 2014, reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Sophia571
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Christopher P, General Manager van Radisson Blu Hotel, Bristol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2014

Geweldige recensie bedankt.
Met vriendelijke groet
Christopher Peach
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 mei 2013

Radison ligt lekker centraal en heeft als hoogste gebouw van Bristol meteen een toeristische meerwaarde. Vanaf verdieping 14 (of hoger) heb je een prachtig uitzicht over de stad. Verder mooie kamers voorzien van alle gemakken (tm Nespresso aan toe). Prima bedden en fijne kussens.

Kamertip: Kies een hoge verdieping maar hou dan wel rekening ermee dat de lift soms lang kan duren.
  • Verbleef: mei 2013, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Erik M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 8 oktober 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BalaR138, Guest Relations Manager van Radisson Blu Hotel, Bristol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken