“Héérlijke écht Italiaanse lunch.”
Beoordeling van Le Copertelle

Le Copertelle
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Serra San Quirico
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ons bezoek aan de #grotte di Frasassi kwamen we bij dit restaurant om te lunchen. Op die tijd in een volkomen verlaten dorp. We werden heel gastvrij ontvangen en wij vinden het een eer als de gastheer de moeite heeft genomen om zijn kaart in het Nederlands te vertalen. We waren met drie volwassenen. We hebben heerlijke pasta's gegeten; één met rivierkreeft, één met truffel en een lamsspiesgerecht, salade, water, een voortreffelijke witte wijn en drie espresso als afsluiting. Alles was even heerlijk. De bediening attent en kundig. Een van de drie heeft een ernstige noten- en pinda allergie en dat was helemaal geen probleem. (Fijn) De inrichting is wat gedateerd, maar wel met nieuwe airconditioning.(2 keer vragen of deze niet te hard stond) Kortom heerlijk Italiaans.
Een echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2017

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke eigenaar. Zelfgemaakte ravioli, traditionele eerlijke keuken, aanrader!
Lekkere wijn bij het eten gekregen. Lekker salade vooraf met olijven besteld, met super lekkere balsamico. Heerlijk !!!!!

Datum van bezoek: juli 2017
21 september 2015 beoordeeld

Super gastheer, menu in nederlands, ideaal voor mede reisgenoten.
Super antipasto, lekkere lacrima wijn, lekkere tagliata.

Datum van bezoek: juli 2015
11 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt Italiaans, menukaart in Nederlands is voor mij afknapper. Duurste diner van vakantie, niet het beste! We zaten binnen, het regende.

Datum van bezoek: augustus 2015
12 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist hier met ons gezin gegeten. Zeer vriendelijke gastheer. Goede keuken, uitgebreide kaart met heerlijke streekgerechten, waarbij de truffel niet ontbreekt. Absolute aanrader in de categorie trattoria.

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Le Copertelle bekeken, bekeken ook

Arcevia, Province of Ancona
Fabriano, Province of Ancona

Genga, Province of Ancona

In Le Copertelle geweest? Deel je ervaringen!