“Heerlijke zelfgemaakte Ravioli met truffel gevuld ”
Beoordeling van Le Copertelle

Le Copertelle
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Serra San Quirico
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke eigenaar. Zelfgemaakte ravioli, traditionele eerlijke keuken, aanrader!
Lekkere wijn bij het eten gekregen. Lekker salade vooraf met olijven besteld, met super lekkere balsamico. Heerlijk !!!!!

Datum van bezoek: juli 2017

21 september 2015 beoordeeld

Super gastheer, menu in nederlands, ideaal voor mede reisgenoten.
Super antipasto, lekkere lacrima wijn, lekkere tagliata.

Datum van bezoek: juli 2015
11 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt Italiaans, menukaart in Nederlands is voor mij afknapper. Duurste diner van vakantie, niet het beste! We zaten binnen, het regende.

Datum van bezoek: augustus 2015
12 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist hier met ons gezin gegeten. Zeer vriendelijke gastheer. Goede keuken, uitgebreide kaart met heerlijke streekgerechten, waarbij de truffel niet ontbreekt. Absolute aanrader in de categorie trattoria.

Datum van bezoek: juli 2015
31 mei 2015 beoordeeld

Wij waren een week in de buurt van het dorpje> Le Copertelle is zonder meer ons favoriet restaurant! Je leert er de lokale specialiteiten kennen en waarderen!

Datum van bezoek: mei 2015
    • Sfeer

Reizigers die Le Copertelle bekeken, bekeken ook

Arcevia, Province of Ancona
Fabriano, Province of Ancona

Genga, Province of Ancona

In Le Copertelle geweest? Deel je ervaringen!