2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 247
PricelineUS$ 245
Hotels.comUS$ 247
TravelocityUS$ 247
HiltonUS$ 246
AlgotelsUS$ 302
Beoordeeld op 29 augustus 2022

Wat een fijn hotel is dit. Het hotel is gelegen aan P1 en je loopt zo vanuit het hotel Schipholplaza op. De kamer was ruim en de bedden waren top. We hadden een kamer met uitzicht op de banen, dus dat was een extra pluspunt. Het ontbijt was uitgebreid.

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht op de landingsbanen. Leuk voor 's avonds.
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 17 augustus 2022

Op en top comfort, professionaliteit en pure luxe betreft Hilton Airport Schiphol om binnen een handbereik met je kids het vliegtuig te kunnen pakken. Wat je langs de snelweg aan de buitenkant ziet van het fraaie Hilton hotel qua uitstraling en design, is het binnenin nog vele malen exclusiever en mooier. Wanneer al zo je vakantie mag beginnen, weet je dat in goede handen bent. Ook dat je in de juiste richting denkt en handelt om je vlucht om 07:15 uur relax met je kids te kunnen halen. Dat is Hilton Hotel & Ressorts! Altijd strak en professioneel, naast alle belangrijke weetjes van het kundige en oplettende personeel ter plaatse om sneller en effectiever te kunnen reizen. Optimaal comfort bij binnenkomst tot aan je vertrek met een dik tevreden glimlach. Gezien de prachtige ambiance en de grootse opzet binnenin Hilton Airport Schiphol, zou eventueel live piano nabij de fijne bar & mooie lounge eventueel nog één extra optie kunnen zijn om van je welkoms moktail nog meer te kunnen genieten.

Kamertip: Gezien de vrije ligging van het prachthotel, hebben alle kamers aan de buitenste ring een open uitzicht.
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 24 mei 2022 via mobiele applicatie

Als je verwacht dat je lang moet wachten op Schiphol en dan nog vroeger van huis moet, dan is dit een prima hotel op een geweldige locatie.
Vriendelijke en gastvrije ontvangst. Prachtige geluidsarme kamer met geweldige bedden. De badkamer is van alle gemakken voorzien. Het uitchecken ging vlot en efficiënt.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 14 mei 2022

Verblijf regelmatig in het Hotel, voor of na een vliegreis.
Altijd plezierig en ontspannend.
Mooi Hotel, Atrium is een plus voor het interieur.
Ontvangst erg plezierig, herkenning als Hilton Honnors member en goede service
Kamers zijn comfortabel, ruim en schoon met goede service.
Kamer met uitzicht op Vliegveld heeft altijd mijn voorkeur.
Op de begane grond een prettige Bar/Lounge voor een drankje en of hapje.
Bowery Restaurant voor Lunch en Diner.
Als ik al een op of aanmerking mag hebben,
Ontbijt in Bowery Restaurant is een beetje gaotisch, dat kan beter.
beoordeling zeer goed is verdiend.
Wat mij betreft is uitmunted op z'n plaats, maar er is altijd ergens ruimte voor verbetering....
Ik kom graag terug en zal dat zeker doen.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 24 april 2022 via mobiele applicatie

Makkelijk te bereiken, erg efficiënt on hier te vergaderen. Vergaderruimtes aan de kleine kant. Service verder prima. Diner ma de meeting was ook prima, lekker vlot geserveerd, ingespeeld op reizigers die hun reis snel willen vervolgen.

Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Markus Fritz, General Manager van Hilton Amsterdam Airport Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2022

Beste Leopold,

Graag wil ik u bedanken voor het delen van uw ervaring. Wij zijn erg tevreden om te zien dat u heeft genoten van uw vergadering in ons hotel en van het diner! Uw vriendelijke woorden zijn een groot compliment voor ons team.

Wij hopen u nogmaals in de nabije toekomst te mogen verwelkomen.

Markus Fritz
General Manager