Beoordeeld op 7 maart 2020

Perfect hotel voor of na een vlucht op Schipol. Vriendelijk personeel en zeer propere kamers. Makkelijk om te parkeren als je op reis bent. Zeker een aanrader. Mss een kleine tip om bordjes te plaatsen naar de bushalte.staat niet echt goed aangegeven.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020

Bij Park Inn by Radisson Amsterdam Airport Schiphol auto geparkeerd en overnacht voor vlucht van Schiphol. Prima service en verblijf en service bij terugkomst. Shuttle bus rijdt om de 30 a 40 min naar en van schiphol. duurt ongeveer 15 min.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 16 februari 2020

Uitstekend hotel met alle faciliteiten; door ons als Park Sleep & Fly gereserveerd. Zeer kundige en uiterst vriendelijke medewerkers! Ook de shuttle dienst is van prima kwaliteit en goed geregeld.Hotel is gunstig gelegen ten opzicht van het vliegveld Schiphol en ook redelijk t.o.v. een bezoek aan Amsterdam.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 13 februari 2020

Het Park inn Hotel bij Schiphol-rijk was voor ons altijd het prettige begin van onze vakantie. Park fly en Sleep. Stonden ook altijd op vakantieveiling en dan kon je voor een aantrekkelijke manier heerlijk overnachten, eten en de auto stond altijd veilig. De laatste 2 jaar staat dit Hotel jammer genoeg niet meer op de veiling. Dus deden wij het gewoon via de mail vragen of dit alles nog mogelijk was bij Park Inn. Dat was gelukkig mogelijk. Standaardkamer 59,- euro plus 5 euro p.dag voor de auto. Dit was nog wel te betalen. En dan nog de fantastische service met de shuttle bus! Maar nu..
De service is nu wel heel erg ver te zoeken! Wij op 11 Feb.jl. een nette mail gestuurd naar het Hotel. Kreeg een nette mail terug. En nu komt het.... Natuurlijk zijn we welkom op Zo.28Juni 2020. Standaardkamer 169,- euro zonder ontbijt en wel 8 dagen parkeren. Standaardkamer 199,- incl.ontbijt. Dit wel voor 2pers.
Echt schande wat ze voor een Kamer vragen!!! Waar is het vertrouwde service gebleven??? Wil je via de site gewoon normaal een Kamer boeken of via Bookings.com Hotelspecialist en Kras. Dan durven ze echt waar 25,- euro p.dag voor je auto te vragen om deze netjes geparkeerd te hebben onder het Hotel. Wij betreuren echt deze gang van zaken. Onze vertrouwde stekkie waar altijd onze vakantie begon is gewoon compleet verdwenen. Natuurlijk zijn er genoeg Park Fly en Sleep op Schiphol maar is ook niet te betalen. Er zijn 2 of 3 Hotels wat nog enigszins te betalen is maar dan rijdt de shuttle bus niet in de nacht. En dat is nou weer net de heerlijke service van Park Inn. Wij vertrekken meestal in de nacht of in de vroege ochtend
Beste Park Inn wij vinden het zo jammer en zo niet gepast voor de mensen met een normaal budget!
Fam. Haalboom
Zeist

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 8 februari 2020

We maakten gebruik van Sleep, fly and park via TUI. In eerste instantie konden de medewerkster onze reservering niet vinden. Omdat ze het heel vervelend voor ons vond kregen we een upgrade van de kamer. Dat was een ruime, schone en moderne kamer met rondom ramen. Echt schitterend. Ook was er een koffie-/theevoorziening. De bedden sliepen heerlijk en de wekservice echt ideaal. We konden goed uitgerust op vakantie gaan. We hebben in het hotel gegeten omdat we geen zin meer hadden om weg te gaan. Het eten was prima.
Ook de manager is een aardige man, hij neemt de tijd om een praatje te maken en draaide ook zijn hand er niet voor om om ons een drankje te geven. Ook hebben we gebruik gemaakt van de shuttle service. Echt heel goed, je zit binnen 10 minuten bij de luchthaven. En als je weer terug komt van je reis stap je zo weer op bij de vertrekhal, de shutlle gaat om de 30 minuten.
Kortom, als je een hotel zoekt voorafgaand aan je vakantie of je vind het niet erg om voor voorzieningen ( bijv. restaurant, winkels of anders) een eindje te rijden, dan zit je hier echt prima.

Datum van verblijf: januari 2020