Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 113
PricelineUS$ 108
Hotels.comUS$ 118
TripadvisorUS$ 108
Algotels
Destinia.comUS$ 145
Beoordeeld op 10 februari 2022 via mobiele applicatie

Heel goed hotel niet ver van schiphol. Mooie spa
Stoombad en grote sauna en zwembad
Tevens gezellig restaurant pub idee
Met sport en tv.s. dart en biljart
Ook zeer aardig personeel

Om het half uur shuttle naar Schiphol die je dan voor de vertrek hal afzet

Datum van verblijf: februari 2022
Erwin Bruyn, General Manager van Steigenberger Airport Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2022

Geachte gast,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.

Uw positieve woorden worden enorm gewaardeerd.

Wij kijken er naar uit u in de toekomst weer te mogen ontvangen in ons hotel.

Beoordeeld op 27 januari 2022 via mobiele applicatie

De ligging t.o.v. Schiphol maakt dit een goed vertrekpunt van je reis. Wij hebben de sleep-park-fly aanbieding geboekt. In mijn ogen zijn de kosten voor het ontbijt te hoog (20,00) en dineren . Een wit biertje kost een kleine 15 (!) euro. Vandaar dat er echt helemaal niemand zat te eten. Al met al jammer.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 18 november 2021

We hebben gebruik gemaakt van het park-sleep-fly arrangement tegen een aantrekkelijk tarief. Alles was goed geregeld. Door de corona waren de mogelijkheden om te eten beperkt, maar dat is overmacht. Door de ligging ben je met de shuttlebus binnen 10 minuten op Schiphol. Gewoon super!

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 22 oktober 2021

Wij kwamen nu al voor de derde keer hier logeren voorafgaand aan onze vakanties.
De kamers zijn uitstekend, heel comfortabel. Het hotel ligt prima, dankzij de gratis shuttle ben je in minder dan een kwartier bij Schiphol Plaza. De auto staat tijdens de vakantie veilig in de parkeergarage.

Datum van verblijf: oktober 2021
Judith van der Burg, Other van Steigenberger Airport Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2021

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons.
Wij waarderen uw positieve feedback enorm.

Wij kijken er naar uit u in de toekomst weer te mogen ontvangen in ons hotel.

Beoordeeld op 9 september 2021

Erg mooi hotel met zeer vriendelijk personeel. Willen alles voor je doen en nemen ook echt de tijd voor je. Mooie kamer en erg prettig dat je auto kan laten staan en er een shuttlebus is voor vervoer naar Schiphol.
We komen zeker terug

Datum van verblijf: augustus 2021
Judith van der Burg, Overig van Steigenberger Airport Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2021

Geachte gast,

Bedankt voor uw attente woorden en de tijd die u heeft genomen om deze woorden met ons te delen.
Het is erg plezierig om te vernemen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Uw reactie zal zeker worden gebruikt als motivatie voor ons team!