Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 216
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 14/12/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Sheraton.com
US$ 216
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 15/12/22
Expedia.com
US$ 216
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 15/12/22
Hotels.comUS$ 216
PricelineUS$ 216
AlgotelsUS$ 231
alle 19 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.673)
Beoordelingen filteren
2.673 resultaten
Waardering van reizigers
1.130
1.060
311
100
72
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.130
1.060
311
100
72
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 2.673 beoordelingen
Beoordeeld op 4 september 2021 via mobiele applicatie

Enige positieve was de geringe loopafstand naar de vertrekhal. Hier en daar zichtbaar geprobeerd om hotel te updaten, maar blijft overduidelijk gedateerd. De vloerbedekking is versleten, de badjas hard en uit vorm door het vele wassen. Brownie werd half uur later dan de koffie gebracht.

Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde met familie
Bedank 636annemarieh
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Paul Chevalier, General Manager van Sheraton Amsterdam Airport Hotel and Conference Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2021
Google-vertaling

Dear 636annemarieh,

Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay here at Sheraton Amsterdam Airport hotel.

We aim to give all of our guests a comfortable and pleasant stay. Therefore, we are mournful to read your comments about your time here. Through our renovation we hope to improve and modernize our hotel and are sorry this was not to your liking. With regards to the coffee service, we apologize for the delay experienced and will make sure to share the valuable feedback with our heads of department. On a positive note, we are glad you found the location convenient and hope you had a pleasant journey.

Once again, thank you for sharing your feedback with us. We hope to welcome you back soon and restore your trust in our hotel with a more pleasant and hospitable experience. Should you need any further assistance or would like to share additional comments, please always feel free to contact us.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 augustus 2020 via mobiele applicatie

Hier verblijven samen met met vriend. De volgende dag vlogen we naar Nice. Erg fijne kamer. De service vond ik overal in het hotel erg vriendelijk en professioneel met mondkapjes en al. Ik kwam later aan vanwege mijn werk en mijn vriend was er al eerder. Hij had erg lekker gegeten in het restaurant. De gevraagde wake up call was op tijd, prettig en vriendelijk. Het ontbijt op de kamer was ook comfortabel.
Een klein feedback puntje over de douche; de handdouche leek te lekken en het doucheputje liep niet helemaal goed door.
Overall zouden we zeker terugkomen als we gaan vliegen

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank aurore1995
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Paul Chevalier, General Manager van Sheraton Amsterdam Airport Hotel and Conference Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2020
Google-vertaling

Dear aurore1995,

It is delighted to read your comment on Trip Advisor, and I would like to thank you for sharing this with us.

We are happy to read that you had a great stay with us! Our team is always at your service to assist you with any future requests.
Additionally, my sincere apologies for the unpleasant experience you mentioned in your review about the shower head. Your feedback was brought to the attention of our Engineering department and the necessary repairs are made.

Again, thank you for posting your review on Trip Advisor. I hope you have plans to return to us one day.

Warm regards,

Paul Chevalier,
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 mei 2020 via mobiele applicatie

Wij komen al jaren in dit hotel voorafgaand aan zakelijke reizen en vakanties.
In deze tijd begrijp ik dat je als hotel extra voorzichtig met personeel en gasten om gaat. Echter wanneer je een volledige prijs voor een kamer vraagt en dat is niet goedkoop en nog extra voor de executive Floor. Dan mag je toch als gast verwachten dat je vriendelijk ontvangen wordt, je kamer netjes is en dat je in ieder geval iets kan nuttigen. Maar niets van dit alles. Onvriendelijk, magere roomservice keuze(pizza, hamburger, salade of spaghetti). Echt waardeloze service. Dit kan echt niet.

Datum van verblijf: mei 2020
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank EefVerhoeff
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
PaulChevalier, General Manager van Sheraton Amsterdam Airport Hotel and Conference Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2020
Google-vertaling

Dear Mr. EefVerhoeff,

We have noted that your experience did not meet with your expectations. Please accept our sincere apologies for the shortfalls you have experienced. Rest assured that we have taken note of your comment to resolve the service issue you experienced.

Warm Regards,

Paul Chevalier

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 januari 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel is de vaste keus geworden om de nacht voor de vlucht door te brengen. Je kan alles op je gemak doen. Ook wel eens een paar dagen gebleven. Deze keer kamer 745. Dit is een van de clubkamers. Ontbijten doen we in het restaurant beneden vanwege de ruimere keus. Vanaf 17:00 zijn er drankjes in de club en vanaf 18:00 hapjes. Nog niet meegemaakt dat het dringen was, altijd lekker rustig, ook later op de avond. De hapjes waarderen we. Het is geen uitgebreid maal en juist dat is prettig, op vakanties kom je door de restaurants teveel aan. Lopende buffetten zijn nog te sturen maar a la carte is killing. Zo’n ‘balans’-dag tussendoor is heerlijk. Van de drie free’s die wij verwachten zijn er twee aanwezig: gratis kluisje en free internet. Parkeren is helaas betalen. Kamer is pico bello, alleen naar de strip aan de onderzijde van de douchedeur moet iemand van het onderhoud eens kijken.

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank TheMerryDrinker
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
PaulChevalier, General Manager van Sheraton Amsterdam Airport Hotel and Conference Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2020
Google-vertaling

Dear TheMerryDrinker,

I would like to thank you for taking the time to share with us such a complete and detailed story regarding your experiences visiting our property.

I am proud to read that we have contributed in making your stay a nice and memorable experience and that you enjoyed the convenience of our Sheraton Club Lounge.
At the same time, I have noted down your comment regarding the shower door. Thank you for bringing this matter to my attention. I can assure you that I will certainly discuss this point with the concerned Head of Department.

We hope that we will have the pleasure of welcoming you back soon here at the Sheraton Amsterdam Airport Hotel.

Warm regards,
Paul Chevalier

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 december 2019

Hadden een vroege vlucht, besloten hier te overnachten, ideaal gelegen, als je eenmaal in het hotel bent hoef je niet meer naar buiten om in te checken voor je vlucht.
Wij hadden veel bagage, hulp aanwezig om je te helpen, keurige schone kamer en badkamer met inloopdouche. Besloten voor diner te gaan in restaurant " Stripes " leuke eenvoudige kaart, niet goedkoop maar best goed, vriendelijke en vlotte bediening.

Datum van verblijf: december 2019
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Hermann H
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
PaulChevalier, General Manager van Sheraton Amsterdam Airport Hotel and Conference Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2019
Google-vertaling

Dear Hermann H,

Thank you for choosing Trip Advisor as a way of expressing your thoughts on how you experienced our hotel.

Our goal is to always offer best possible service and it great to read you felt well taken care of during your trip.

Hopefully you will come back one day, and until then I would like to thank you for caring!

Warm regards,
Paul Chevalier

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken