Leg de laagste prijs van deze websites vast
citizenM
Booking.comUS$ 132
Expedia.comUS$ 132
Hotels.comUS$ 132
PricelineUS$ 132
TravelocityUS$ 132
AlgotelsUS$ 148
Beoordeeld op 16 juli 2022

Mooie compacte kamer, goed bed, alles zit er op en aan maar meer dan € 200,— betalen voor 1 nacht is niet normaal. Prijs-kwaliteitverhouding is ver uit balans. Er wordt door het hotel misbruik gemaakt van de reizigers.

Beoordeeld op 12 juli 2022 via mobiele applicatie

Modern hotel. Op wandelafstand van Schiphol luchthaven! Heel goed, maar men moet wel wegwijs kunnen leg digitale apparatuur! Mijn vader zou hier stress van krijgen ! Men mag niet verwachten dat iedereen fit in deze tijden kent…. De kaart om te eten bonden we beperkt in keuze.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 27 juni 2022

je voelt je thuis, omdat er veel verschillende zit mogelijkheden zijn. lounge, eettafel, leestFel, koffietije, aperetief aan de bar, terrasje buiten. bankhangen bij de tv…kan allemaal. maar ook een boek lezen kunst kijken en glimlachen bij de kunstwerken. het is aangenaam voor een kort verblijf is er alles en het werkt ongecompliceerd.kunst met een knipoog en funktionele kamers.

Beoordeeld op 23 juni 2022 via mobiele applicatie

Ik heb twee sterren gegeven omdat de prijs kwaliteit verhouding niet klopt. Bijna 300 euro voor een kleine standaard 2 persoonskamer. Daar verwacht je meer van dan een rechthoekige kamer met het bed dwars voor het raam. Je komt er om te slapen maar als je in de nacht naar de wc moet dan moet je over je slaapgenoot heen kruipen die dan wakker wordt. Geen Nederlandse televisiezenders. Heel apart. Een eiwitje besteld maar de bierglazen waren op. Een cognacglas gekregen. Kamers waren wel schoon en niet gehorig. Geen parkeerplaats bij hotel. Ik begrijp best dat je vlakbij de luchthaven meer moet betalen, maar het moet dan wel kloppen allemaal. Personeel spreekt geen Nederlands maar is wel aardig en behulpzaam. Dit hotel is meer voor internationale reizigers denk ik.

Beoordeeld op 22 juni 2022

Aanrader als je zonder stress wilt vertrekken vanaf Schiphol. In - en uitchecken binnen een minuut. Lekker eten en drinken in een gemoedelijke setting. Hi-tech kamer mer kingsize bed. De lokatie is vooral handig in tijden van drukte, stakingen of als je van ver komt. Of als je een vlucht hebt gemist door te lange wachtrijen op Schiphol en je 12 uur moet wachten op je volgende vlucht. Bovenal een vriendelijke service!