Beste Eric N,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Het is door eerlijke feedback zoals de uwe dat wij in staat zijn om ons product en onze diensten te verbeteren.
We hopen echt dat u, ondanks onze prijs, toch van uw verblijf bij ons hebt kunnen genieten. Net als in de luchtvaartindustrie en de rest van de horeca, maken we gebruik van dynamische prijzen, wat betekent dat onze prijzen veranderen afhankelijk van de vraag en de tijd van het jaar. In termen van onze locatie, proberen we altijd om onszelf iets lager dan die van onze concurrenten. Dat gezegd hebbende, ik hoor u, en ik zal u met plezier een ontbijt aanbieden als u weer bij ons verblijft.
Verder spijt het ons dat we u verkeerd hebben ingelicht, maar u kunt bij ons betalen met een gewone pinpas, we hebben echter wel een creditcard nodig als garantie.
We hopen echt dat u ons zult heroverwegen en ons nog een kans zult geven om indruk op u te maken!
Als er nog meer feedback is die u zou willen delen, aarzel dan niet om dat te doen!
Met vriendelijke groet,
citizenSebastian