2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 149
Hotels.comUS$ 150
PricelineUS$ 149
TravelocityUS$ 150
eDreamsUS$ 149
Orbitz.comUS$ 150
Beoordeeld op 12 juli 2022 via mobiele applicatie

Modern hotel. Op wandelafstand van Schiphol luchthaven! Heel goed, maar men moet wel wegwijs kunnen leg digitale apparatuur! Mijn vader zou hier stress van krijgen ! Men mag niet verwachten dat iedereen fit in deze tijden kent…. De kaart om te eten bonden we beperkt in keuze.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 27 juni 2022

je voelt je thuis, omdat er veel verschillende zit mogelijkheden zijn. lounge, eettafel, leestFel, koffietije, aperetief aan de bar, terrasje buiten. bankhangen bij de tv…kan allemaal. maar ook een boek lezen kunst kijken en glimlachen bij de kunstwerken. het is aangenaam voor een kort verblijf is er alles en het werkt ongecompliceerd.kunst met een knipoog en funktionele kamers.

Beoordeeld op 23 juni 2022 via mobiele applicatie

Ik heb twee sterren gegeven omdat de prijs kwaliteit verhouding niet klopt. Bijna 300 euro voor een kleine standaard 2 persoonskamer. Daar verwacht je meer van dan een rechthoekige kamer met het bed dwars voor het raam. Je komt er om te slapen maar als je in de nacht naar de wc moet dan moet je over je slaapgenoot heen kruipen die dan wakker wordt. Geen Nederlandse televisiezenders. Heel apart. Een eiwitje besteld maar de bierglazen waren op. Een cognacglas gekregen. Kamers waren wel schoon en niet gehorig. Geen parkeerplaats bij hotel. Ik begrijp best dat je vlakbij de luchthaven meer moet betalen, maar het moet dan wel kloppen allemaal. Personeel spreekt geen Nederlands maar is wel aardig en behulpzaam. Dit hotel is meer voor internationale reizigers denk ik.

Beoordeeld op 22 juni 2022

Aanrader als je zonder stress wilt vertrekken vanaf Schiphol. In - en uitchecken binnen een minuut. Lekker eten en drinken in een gemoedelijke setting. Hi-tech kamer mer kingsize bed. De lokatie is vooral handig in tijden van drukte, stakingen of als je van ver komt. Of als je een vlucht hebt gemist door te lange wachtrijen op Schiphol en je 12 uur moet wachten op je volgende vlucht. Bovenal een vriendelijke service!

Beoordeeld op 19 juni 2022

Een mooie moderne kamer, dat is op zich een beleving. Alles met de Ipad bedienen is een keer iets anders dan een "standaard" hotel. Echter voor de prijs van 255 euro verwacht je minimaal een ontbijt. Dat is jammer want qua kosten van de kamer is dat peanuts voor het hotel zelf. Ook kun je alleen met een credit-card betalen en niet een bankpas.

Datum van verblijf: juni 2022
Sebastian van der Sloot, General Manager van citizenM Schiphol Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2022

Beste Eric N,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Het is door eerlijke feedback zoals de uwe dat wij in staat zijn om ons product en onze diensten te verbeteren.

We hopen echt dat u, ondanks onze prijs, toch van uw verblijf bij ons hebt kunnen genieten. Net als in de luchtvaartindustrie en de rest van de horeca, maken we gebruik van dynamische prijzen, wat betekent dat onze prijzen veranderen afhankelijk van de vraag en de tijd van het jaar. In termen van onze locatie, proberen we altijd om onszelf iets lager dan die van onze concurrenten. Dat gezegd hebbende, ik hoor u, en ik zal u met plezier een ontbijt aanbieden als u weer bij ons verblijft.

Verder spijt het ons dat we u verkeerd hebben ingelicht, maar u kunt bij ons betalen met een gewone pinpas, we hebben echter wel een creditcard nodig als garantie.

We hopen echt dat u ons zult heroverwegen en ons nog een kans zult geven om indruk op u te maken!

Als er nog meer feedback is die u zou willen delen, aarzel dan niet om dat te doen!

citizenSebastian