“WAUW - meer kan ik niet zeggen”
Beoordeling van Lasagneria

Lasagneria
Reserveer een tafel
wo 30/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 9 Restaurants in Rijmenam
Keukens: Italiaans
Dineropties: Afhalen
Beschrijving: Natuurlijk blijven wij de U al bekende traiteurdiensten aanbieden, met daarnaast ook de mogelijkheid om hier Uw buffet voor privé feesten te reserveren, en afhaalgerechten te bestellen. Deze worden in een straal van 5 km gratis geleverd of kunnen bij 'Da Margherita' afgehaald worden. Natuurlijk blijven wij de U al bekende traiteurdiensten aanbieden, met daarnaast ook de mogelijkheid om hier Uw buffet voor privé feesten te reserveren, en afhaalgerechten te bestellen. Deze worden in een straal van 5 km gratis geleverd of kunnen bij 'Da Margherita' afgehaald worden.
5 augustus 2020 beoordeeld

Gaan eten met het idee dat we er "maar" een lasagne gingen eten. Maar wauw ongelooflijk lekkere en verse producten. Super vriendelijk, nog een echt Italiaans restaurant.
En nee, geen lasagne gegeten :-) Mijn vrouw een vleesgerecht met verse truffel en ik een heerlijke pasta.
We komen ZEKER terug!!!

Datum van bezoek: augustus 2020
MargherItaly, Owner van Lasagneria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2020

Grazie! Hartelijk dank en arrivederci :)

11 juli 2020 beoordeeld

Eerste bezoek aan Lasagneria na verscheidene leveringen aan huis in lockdown periode .Die trouwens super lekker en verzorgd waren .Door eigenares Margherita zelf bezorgd. Zeer lieve spontane ,zorgzame vrouw die alles doet om de wensen van de klant in te wilgen .Ikzelf heb gluten en lactose allergieën. Ook dat was géén probleem. Vandaag in het restaurant zoals ik had verwacht. Vriendelijk onthaal, vlugge bediening. Lekker eten ....en vooral een stukje Italië gevoel... Grazie Margherita

Datum van bezoek: juli 2020
MargherItaly, Owner van Lasagneria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2020

Dank u wel :)
Tot ziens,

20 juni 2020 beoordeeld

Linguini vongole en scalopina citroen en allebei zeer lekker.
Bediening vlot en vriendelijk.
Gezellige sfeer.

Datum van bezoek: juni 2020
MargherItaly, Owner van Lasagneria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2020

Hartelijk dank, tot ziens

3 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere Italiaanse gerechten, restaurantuitbaatster zelf is een rasechte Italiaanse en dat proef je, vlotte bediening, een aanrader

Datum van bezoek: juni 2020
MargherItaly, Owner van Lasagneria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2020

Hartelijk dank

2 juni 2020 beoordeeld

Lekkere italiaanse gerechten . De eigenares is zelf italiaans en héél spontaan. Ze hebben ook zelfgemaakte limoncello om in stijl de avond af te sluiten .
Mooi terras , je waant je op vakantie

Datum van bezoek: februari 2020
MargherItaly, Proprietario van Lasagneria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2020

Hartelijk dank en tot ziens
Margherita

Reizigers die Lasagneria bekeken, bekeken ook

Keerbergen, Vlaams-Brabant
Rijmenam, Antwerpen

Bonheiden, Antwerpen

In Lasagneria geweest? Deel je ervaringen!