bgerda2016
Zingem, België

ontspannen en genoten

Beoordeling van 't Mineraal
4,0 van 5 bollen17 feb 2020 beoordeeld
We werden heel vriendelijk ontvangen aan de receptie en naar onze kamer begeleid, ondertss kregen we de uitleg. Ruime kamer met terras! Het sauna complex was heel netjes, ook niet druk.
Wij hadden een formule waar ook badjassen en handdoeken voorzien waren, enkel slippers moesten we meebrengen!
Het eten was lekker. Super vriendelijke bediening!
Heel verzorgde brunch op zondag!
De tuin was heel goed onderhouden!
minpunt: mensen blijven niettegenstaande het niet toegelaten is zetels reserveren.
Ik vond het spijtig dat er mag gerookt worden in het complex. Waarom niet gratis water voorzien cfr sommige andere sauna complexen.

wij hebben er van genoten!
Datum van verblijf: februari 2020
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.2 km van 't Mineraal
9.4 km van 't Mineraal
Restaurant
Meer hotels in Rijmenam bekijken
Beoordeeld op 7 februari 2020

Wij hadden een bon via vakantieveilingen gewonnen die geldig is tot 28/2.
Nu blijkt dat er in februari geen enkele dag meer vrij is,dus ben ik mijn bon eigenlijk kwijt.Zij hebben wel het geld maar ik geen wellnessdag.Doe dan gewoon niet mee met deze actie.
Het is al de 2e keer dat ik hier problemen heb om te kunnen reserveren.
Ik begrijp dat bepaalde periodes druk zijn (Valentijn,krokusvakantie) maar op een gewone werkdag ????
Helaas zij jullie nu 2 klanten kwijt die nochtans graag kwamen en tevreden waren over de infrastructuur.
Gelukkig is er bij thermen Londerzeel wel altijd een dagje te boeken,daar heb ik nog nooit geen problemen gehad.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 27 januari 2020

Het Mineraal blijft een top locatie voor een dagje sauna/wellness.Een ruime keuze aan sauna's en zwem/bubbelbaden; rustig gelegen en super vriendelijk personeel. Ook hygiene staat duidelijk hoog op het prioriteitenlijstje. Het restaurant is verfijnd en er is een ruim aanbod. Binnen dezelfde 'familie' is ook Thermen Londerzeel een aanrader.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 25 januari 2020

Was hier tijdje geleden en niet alle sauna's kunnen doen op 1 dag. Dus moet zeker nog eens terug gaan. De opgietsessies worden in een relatief kleine binnen sauna gedaan in een nieuw gedeelte maar vind ik niet ideaal. Zou beter in een vd andere buiten sauna's gedaan worden ivm het afkoelen wat nu niet ideaal is.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 december 2019

vandaag hier voor de eerste keer geweest met een bon van vakantieveilingen,
op deze donderdagnamiddag was het hier zeer rustig, aangename ervaring, veel keuze in sauna's en stoombaden,
behoudens enkele kleine uitzonderingen behield iedereen hier echt wel goed de stilte vandaag
Een aanrader, hier komen we zeker nog terug!
In het lounge gedeelte heb je een stoombad met een cooldown-badje, het trapje is hier wel erg glad, daar mogen ze wel iets aan doen.
Wij zijn alleen in de thermen geweest en niet in het hotel

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 6 november 2019 via mobiele applicatie

Mooie propere sauna.
Sommige sauna’s zijn aan de kleine kant maar toch voldoende ruim.
Indien bon VakantieVeilingen op voorhand reserveren, hier worden geen uitzonderingen op gemaakt.
Kortom ideale ontspanning hier.

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde voor zaken