Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
eDreamsUS$ 185
FindHotelUS$ 185
Agoda.comUS$ 185
EtripUS$ 185
StayForLong
Beoordeeld op 12 december 2019

vandaag hier voor de eerste keer geweest met een bon van vakantieveilingen,
op deze donderdagnamiddag was het hier zeer rustig, aangename ervaring, veel keuze in sauna's en stoombaden,
behoudens enkele kleine uitzonderingen behield iedereen hier echt wel goed de stilte vandaag
Een aanrader, hier komen we zeker nog terug!
In het lounge gedeelte heb je een stoombad met een cooldown-badje, het trapje is hier wel erg glad, daar mogen ze wel iets aan doen.
Wij zijn alleen in de thermen geweest en niet in het hotel

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 6 november 2019 via mobiele applicatie

Mooie propere sauna.
Sommige sauna’s zijn aan de kleine kant maar toch voldoende ruim.
Indien bon VakantieVeilingen op voorhand reserveren, hier worden geen uitzonderingen op gemaakt.
Kortom ideale ontspanning hier.

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 oktober 2019

Klantvriendelijkheid zou zeker beter kunnen."we doen soms wel commerciële tegemoetkomingen maar niet vandaag". Als heel regelmatige klant van dit complex was dit niet het antwoord dat we graag wilde horen. Het was een heel drukke dag volgens de receptie. In 4 van de genomen sauna's zaten we heel alleen, dus volgens ons toch niet zo een drukke dag. Een teleurstelling voor ons. Jammer !

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 30 september 2019

Vandaag langs geweest bij thermen mineraal.
Ontvangst was zeer vriendelijk.
Wij hadden ieder een gratis toegangsbon op naam, maar bij afgifte bleek er maar 1 geldig,dus toch nog één toegang betalen..
Men zei dat de bon al gebruikt was, wat niet kan aangezien het onze eerste maal daar was.
Maar daar los van hebben wij zeker genoten.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 23 september 2019 via mobiele applicatie

De bediening is vliegensvlug en vriendelijk. De porties zijn niet voor grote eters maar je krijgt altijd brood en boter en flesje vinaigrette. Mijn partner is altijd content met de scampi op zijn Thaïs van de kaart. De suggestie met op vel gebakken zeebaars was krokant.

Datum van verblijf: september 2019