Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 185
eDreamsUS$ 185
FindHotel
Agoda.comUS$ 184
Etrip
Beoordeeld op 9 september 2019

Na een fietstoch door de omgeving , wat een aanrader is , ingechekt in deze sauna , het is niet ons eerste bezoek hier maar wat mij is opgevallen is dat de sauna beter is onderhoudenntegen een jaartje of twee terug .Een rustige sauna met vele mogelijkheden .

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

2 daagjes ontspanning met zijn 2jes.
genoten van verschillende sauna's , drankjes , versnaperingen , diner en ontbijt....
zeer vriendelijk personeel zowel bij aankomst als in t horecagedeelte.
dit gaan we zeker nog eens opnieuw doen.
echt een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019

Wij hebben meer dan 1 uur gereden naar deze mooie sauna.
Alles is aanwezig en ook een mooie tuin met veel ligbedden.
Wij waren er op een warme zomerdag en hebben heel erg genoten van de hele dag.
Trouwens het eten was ook lekker.
Het is alleen jammer dat wij vanuit Nederland meer dan 1 uur moeten reizen anders waren wij er wel vaker.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 18 juli 2019 via mobiele applicatie

Voor het eerst hier terecht gekomen met een bon. Het was zalig weer en op de parking zag je dat we niet alleen waren. De twee eerste parkings stonden al vol, nog plaats genoeg op de derde. Na een vriendelijk onthaal deze sauna gaan ontdekken. Klopt wat je hier soms leest dat het complex binnen wat verouderd eruitziet. Maar dat weegt niet op tegen alle positieve dingen. Wat een aanbod aan sauna's! Toen we buiten kwamen, hadden we wel de indruk dat hier iedereen dicht op elkaar ligt, maar wel een gemoedelijke sfeer. Een storend puntje is wel dat er geen duidelijke rookruimtes zijn en zodoende lag er twee zetels verder iemand te roken, bij nader inzien zag je her en der wel dat er gerookt werd, jammer.
Maar voor de rest super, wat een mooie tuin met zoveel bloemen. Ookal stond de parking goed vol en lag er veel volk op de weide, in alle sauna's was er plaats genoeg. Ook op het terras van het restaurant was zeker nog plaats. Bediening was correct maar ook niet meer dan dat. Een glimlach kon er bij sommige moeilijk vanaf. Los van dat ook lekker gegeten.
Later op de avond als er al veel volk weg was, was het zalig! Donker, alle mooie lichtjes en kaarsjes maakte het gevoel van vakantie compleet! Een bubbelbad in het donker met sfeerverlichting en enkel u geliefde erbij, wat wil je nog meer.
Moe en volledig ontspannen tegen 23u30 weer naar huis.
Wij hebben al een top sauna in Belsele, deze wordt ook een vaste stek voor ons.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 29 mei 2019 via mobiele applicatie

't Mineraal ligt ik elke kilometer van mijn woonplaats en is toch altijd goed voor een avond vakantiegevoel. Een ruime keuze aan sauna' s, binnen - en buitenbad, diverse rustplekjes, lekkere gerechten en drankjes. Meer kan je je moeilijk wensen.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde alleen