“Verrassende lunch”

Brasserie Leysen
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Rijmenam
Keukens: Frans
2 weken geleden beoordeeld

Met 4 personen geluncht deze middag. Twee personen wilden graag à la carte eten, de 2 anderen verkozen de lunch-formule à 25,00/pers. Dit was geen enkel probleem. Héél lekker gegeten : allebei de formules vielen zeer goed in de smaak. De bouillabaisse werd heel verrassend opgediend, met mooie stukken vis en de bijhorende rouille. De lunch was weeral zeer verfijnd. Proficiat voor de Chef ! Eveneens een proficiat voor de echtgenote die ons hartelijk verwelkomd en vlot bediend heeft. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2019

26 november 2018 beoordeeld

wij hadden met social deal gereserveerd dat was hier geen enkel probleem? er waren 8 tafels bezet waarvan 6 met scial deal en dat vonden wij wel aardig.
de ontvangst was goed het eten was lekker, niks op aan te merken maar als we alles af gerekend hadden stonden wel toch wel een beetje versteld.
weinig eten voor dit toch wel duur restaurant.

Datum van bezoek: november 2018
7 november 2018 beoordeeld

Na lang geleden eens ontgoochelende lunch te hebben gehad, eindelijk nog eens dit sfeervol restaurant bezocht. Opmerkelijke verbetering. Het eten was zeer verzorgd en met veel passie klaargemaakt, maar ook de bediening was van een hoog en vriendelijk niveau. Chef in de keuken en partner in de zaal, duidelijk op mekaar afgestemd. Hier kom ik zeker terug.

Datum van bezoek: september 2018
6 november 2018 beoordeeld

Bij Leysen wordt men vriendelijk onthaald. Je komt er in een sfeervolle zaak waar de verwachtingen direct hoog liggen. Men wordt er niet teleurgesteld. Lekker eten! Top!

Datum van bezoek: oktober 2018
22 oktober 2018 beoordeeld

We hebben dit restaurant ontdekt via een Social Deal. In tegenstelling tot sommige andere restaurants, werden we hierdoor niet minder goed ontvangen.
De bediening was heel vriendelijk, het eten was heel lekker en oogde ook mooi.
Top dat we dit restaurant op deze manier hebben leren kennen, we komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Brasserie Leysen bekeken, bekeken ook

Rijmenam, Antwerpen
Keerbergen, Vlaams-Brabant

Keerbergen, Vlaams-Brabant
Boortmeerbeek, Vlaams-Brabant

Rijmenam, Antwerpen

In Brasserie Leysen geweest? Deel je ervaringen!