“Heerlijk”

Brasserie Leysen
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Rijmenam
Keukens: Frans
22 oktober 2018 beoordeeld

We hebben dit restaurant ontdekt via een Social Deal. In tegenstelling tot sommige andere restaurants, werden we hierdoor niet minder goed ontvangen.
De bediening was heel vriendelijk, het eten was heel lekker en oogde ook mooi.
Top dat we dit restaurant op deze manier hebben leren kennen, we komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: oktober 2018

2 oktober 2018 beoordeeld

Etentje met collega's, lekker gegeten, vlotte bediening, geen probleem om erna nog iets te blijven drinken

Datum van bezoek: november 2017
26 september 2018 beoordeeld

Er was een probleempje met onze reservering door een fout van Groupon. Hetgeen probleemloos werd opgelost.
Uitermate vriendelijk en de service was gewoonweg uitstekend. De gerechten werden tot in de perfectie gereserveerd. Men hield ook probleemloos rekening met onze dieet restricties. De oven & het interieur maakt het kader zeer gezellig. We gaan er zeker nog terug!

Datum van bezoek: september 2018
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten vlotte bediening op aangenaam buiten terras
Menu 5 gangen met aangepaste wijnen lekker en gedurfd

Datum van bezoek: augustus 2018
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier al verschillende malen komen eten. Ze hebben vooral veel vleesmenu’s en sinds enige tijd ook green leave’s (veggie). Ik kan alleennmaar oordelen over de veggie schotels en die zijn meer dan ok. Enige opmerking is dat als je hier iets wil drinken dit zeker mogelijk is maar er enkel vlezige hapjes zijn- wat minder voor deze veggie person.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Brasserie Leysen bekeken, bekeken ook

Rijmenam, Antwerpen
Keerbergen, Vlaams-Brabant

Keerbergen, Vlaams-Brabant
Boortmeerbeek, Vlaams-Brabant

Boortmeerbeek, Vlaams-Brabant

In Brasserie Leysen geweest? Deel je ervaringen!