“Lekker”

Brasserie Leysen
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Rijmenam
Keukens: Frans
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten vlotte bediening op aangenaam buiten terras
Menu 5 gangen met aangepaste wijnen lekker en gedurfd

Datum van bezoek: augustus 2018

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier al verschillende malen komen eten. Ze hebben vooral veel vleesmenu’s en sinds enige tijd ook green leave’s (veggie). Ik kan alleennmaar oordelen over de veggie schotels en die zijn meer dan ok. Enige opmerking is dat als je hier iets wil drinken dit zeker mogelijk is maar er enkel vlezige hapjes zijn- wat minder voor deze veggie person.

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, super lekker en we waren aangenaam verrast
Weinig keuze maar alles is vers waardoor dit volkomen normaal is

13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weeral aangenaam verrast door de creatieve toets aan de gerechten "van de bomma".
We hebben gekozen voor vers gesneden steak tartaar en Gentse waterzooi.
Alle ingrediënten waren vers. Mooie presentatie op het bord.
Als dessert kozen we dame blanche en creatie van chocolade met aardbei sorbet. Zalige afsluiter.
Bediening was top. Een aanrader!

26 maart 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst bij het binnenkomen. De kaart is niet zo uitgebreid (een voordeel want het aangebodene is supervers). Met de hand gesneden rundstartaar en de Gentse waterzooi waren superlekker. Ook het degustatiemenu ziet er aantrekkelijk uit. De wijnen lijken me prijzig maar geen nood: er zijn ook wijnen per glas verkrijgbaar. Het interieur is zeer intiem en er is voldoende plaats tussen de tafeltjes. Attente en vlotte bediening. We komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Brasserie Leysen bekeken, bekeken ook

Rijmenam, Antwerpen
Keerbergen, Vlaams-Brabant

Keerbergen, Vlaams-Brabant
Boortmeerbeek, Vlaams-Brabant

Boortmeerbeek, Vlaams-Brabant

In Brasserie Leysen geweest? Deel je ervaringen!