Beoordeeld op 14 maart 2017

Zeer de moeite waard, als je een aanbieding kunt vinden.
Plus- en minpunten:
+ Mooi romantisch hotel in een oude burcht
+ Heerlijk eten en superieur luxe ontbijt
+ Rust
+ Mooie entourage
+ Prachtige omgeving
+ Vriendelijk personeel
- Badkamertje was te krap
- Geen lift (normaal voor ons niet erg, maar met baby en bagage niet handig)
- Wifi op de bovenste verdieping deed het niet (de router verstoorde daar zelfs het wel werkende signaal op de lagere verdiepingen - tip aan het hotel: repareer de router op de derde verdieping of schakel hem gewoon uit)

Onze ervaring was geweldig en richting de 5 uit 5, maar we moeten eerlijk zijn en ook de minpunten meetellen, dus daarom toch 4 uit 5.

Kamertip: Er is geen lift. De kamers bovenin (derde verdieping) hebben een kleine badkamer en slecht wifibereik.
Datum van verblijf: februari 2017
Sabine S, Manager van Hotel Burg Trendelburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2017

Herzlichen Dank - ja unser W-LAN ist hier leider immer etwas schwierig - aber das sind die dicken Burgmauern!

Beoordeeld op 12 maart 2017

Prachtig, sfeervol kasteel met opvallend vriendelijk personeel. Onze kamer was ruim en uitermate netjes verzorgd. Opvallend was dat alles met veel aandacht en vriendelijkheid wordt gedaan. Het restaurant is uitstekend. De omgeving is wel mooi, maar er is weinig te doen.

Datum van verblijf: maart 2017

:-) Vielen lieben dank :-)

Beoordeeld op 19 september 2016

Super leuk hotel in oude sferen met alle moderne gemakken. Super vriendelijk personeel met oog voor de kleine details. Er is een heerlijke tuin met gezellige tafels dus als het zonnetje schijnt is het daar prima vertoeven.

Kamertip: Er is geen lift dus traplopen moet men wel kunnen naar de derde verdieping
Datum van verblijf: september 2016

:-) :-) :-) wir freuen uns sehr

Beoordeeld op 16 juni 2016 via mobiele applicatie

Tijdens onze fietsvakantie bij dit kasteel hotel overnacht. Wat een leuk hotel, heeft wel wat weg van een klein museum.
Kleine kamer met krakend bed. Badkamer ook heel klein. Buiten de kamer alles erg groot. Vriendelijk personeel en een superieur ontbijt, klasse! Dineren was trouwens ook erg goed bevallen.

Pluspunten:
- Uitstraling
- super uitgebreid ontbijt
- Uitzicht
- Vriendelijkheid personeel

Minpunten:
- kleine kamer, 14 m2
- Geen afgesloten ruimte voor fietsen

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 19 oktober 2015 via mobiele applicatie

Wij zijn afgelopen weekend in dit hotel geweest en hadden een arrangement geboekt van 2 nachten en een 3-gangen diner op de dag van aankomst. Voor de 2e avond hadden we als extra een 4-gangen diner met een wijn-arrangement geboekt. Het hotel is zeer mooi ingericht met antieke meubelen en personeel met passende kleding. Een genot om door deze burcht te lopen. Dingen zijn tot in detail kloppend, ontbijt zeer mooi neergezet maar ook heel goed. Het 4-gangendiner met bjjpassende wijnen was voor ons een teleurstelling... Personeel wist niks van dit arrangement en zeiden dat de drank in rekening gebracht zou worden. Geprobeerd uit te leggen in mijn beste duits dat we een wijnarrangement erbij hadden... Het hotel probeerde ons toen af te schepen met een flesje huiswijn. Na 3 x uitleggen en meegelopen te zijn naar de receptie, kregen we bij iedere gang een klein glaasje 'huiswijn' ( dat zijn geen bijpassende wijnen) Was niet leuk. In ons geval heeft het hotel dit niet goed opgelost! Een gratis kopje koffie of likeurtje was op zijn plaats geweest.

Datum van verblijf: oktober 2015